Kawan-kawan kakcik

Selasa, 10 Februari 2015

Ke hospital pada jam 4.30 pagi...

...dah lama tak jadi begini, maka Allah beri sedikit ingatan agar jangan leka menjaga kesihatan ...

Sebenarnya tiada orang pun waktu aku tiba.
Hanya ada pengawal keselamatan dan seorang
petugas kaunter,  Pintu kaca pun berpalang
dengan kayu sebesar betis...
Ambil sedutan nebulizer dan baru terasa lega.  Asalnya batuk
sahaja, bila terjaga dari tidur, semput pun sama melanda. Malas
hendak membantah, ikut sahaja bila En Suami ajak ke hospital.

36 ulasan:

  1. moga cpt sihat kakcik... banyakkan rehat ye

    BalasPadam
  2. semoga kakcik cepat sembuh seperti sediakala, agaknya kakcik semput sebab batuk tu tak lega lagi...

    BalasPadam
  3. Moga cepat sembuh ya, Kakcik. Jangan leka jaga kesihatan lagi tau!

    BalasPadam
  4. Ya Allah ya Rabi, sihatkanlah sahabat kami ini. Jagalah kesihatan ya Kakcik.

    BalasPadam
  5. Allahurobbi... moga cepat sembuh kakcik.
    Nasib baik belum outstation lagi ikut abang outstation.

    BalasPadam
  6. Moga cepat sembuh yer KC....
    Batuk dia tu tiba tiba jer ke mmg dah batuk sebelum ni KC?

    BalasPadam
  7. semoga kakcik sembuh seperti sediakala..penat agaknya tu..rehat sikit kakcik.

    BalasPadam
  8. salams kak, moga cepat sihat dan take care yer:):)
    kalaulah dekat saya nak hug akak...hug hug hug :):):)

    BalasPadam
  9. semoga sembuh sediakala kak cik, jaga kesihatan ye, keadaan cuaca yang panas kering ketika ini .

    BalasPadam
  10. sy mggu ni dah dua kali kena masuk gas. hehehe

    BalasPadam
  11. Semoga Kakcik cepat sembuh. Masa budak2 dulu kata mak saya, saya pernah pengsan sebab asma. Mujur bila dewasa penyakit itu tak datang lagi, harap ia tak datang lagi selamanya....

    BalasPadam
  12. kakcik ada asma ke?
    jaga diri dan cepat sembuh hendaknya

    BalasPadam
  13. Kesian kakcik..sekoga cepat sembuh,,

    BalasPadam
  14. Take care kakcik..
    Kami kalau takda nebulizer sendiri, harus ke mana2 klinik 24jam waktu begitu...

    BalasPadam
  15. Semoga asthma kak cik tak melarat...
    Anak2 saya, dua org jenis asthma - Danish dan aisyah...
    kesian tgk mereka tercungap cungap bila asthma...
    Tapi asthma Aisyah hilang dgn sendiri bila dia umur 3 tahun...
    Danish pula doktor bekalkan inhaler yg kaler coklat tu sbg prevention... Alhamdulillah, dengan izin Allah dah jarang kena asthma...

    Kalau kat UK ni mereka tak galakkan sedut nebulizer...
    Guna inhaler sajer...
    mula2 cuak juga nak handle, tapi skrang dah mula rasa boleh terima :)

    BalasPadam
  16. Muga baik-baik saja. dan harap saya tak mengidapnya pula.

    BalasPadam
  17. masyaAllah kak.moga segera pulih ye..dan moga akak sentiasa di beri kesihatan oleh Allah..amen..

    BalasPadam
  18. Terima kasih kawan-kawan semua atas doa yg dikirimkan

    BalasPadam
  19. Harap dah sembuh kakcik....mungkin faktor cuaca pun sama kottt...panas debu..

    BalasPadam
  20. semoga cepat sembuh kakcik...take care!!

    BalasPadam
  21. get well soon KC ....
    sila rehat secukupnya

    BalasPadam
  22. Allah.....dugaan tu Kakcik. Tapi kalau dah ambil neb, cepat sembuh la kan.... Bolehla berpergian minggu nie...yeayy. eh, saya pula yg excited.

    BalasPadam
  23. asalamualaikum..kakcik..yan singgah sini lagi...apa khabar kak cik arini...arap bertambah baik...amin..

    BalasPadam
  24. moga kakcik cepat sembuh.....InsyaAllah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.