Kawan-kawan kakcik

Selasa, 8 Januari 2013

Nampak tak perbezaannya?...

4/1/2013 - tak logik betul 4/1/1013!


Ada perbezaan pada kulit wajah kakcik, kan?  Rahsianya?  Sila tengok di SINI. :)

Walaubagaimanapun, kakcik bukanlah pembekal mahupun pengedar atau jurucakap kepada produk Vitamin C tersebut.  Sekiranya ada di antara anda yang berminat untuk mendapatkan Vitamin C seperti yang kakcik makan, bolehlah berhubung dengan facebook YaZaRa VitoHealth ya...

38 ulasan:

  1. mmg nampak perbezaannya.
    tahniah kakcik

    BalasPadam
  2. kakcik..makin gebu gebas gitu...mmg ketara perbezaannya

    BalasPadam
  3. wow ada perbezaan ..
    mcm berminat hihi

    BalasPadam
  4. mcm mana nii..kakcik bertambah jelita n gebuzzz
    mmg jelezz bangat ni...

    tapi betul kakcik mmg nnpk perbezaannya tuu...

    BalasPadam
  5. wahhhh, ada perubahan la kakcik.. tahniahhh

    BalasPadam
  6. nmpk perubahannya...ni br betul testimoni....=)

    BalasPadam
  7. assalamualaikum kak cik..

    hihi, kakcik comel..:)

    BalasPadam
  8. ada perubahan yg ketara kak cik...saya pun nak cuba vitamin c jgklah..dah lama habis lupa nak beli baru...

    BalasPadam
  9. ni yg tak sabar2 tggu 'barang' sampai...

    BalasPadam
  10. aah ada perubahan ketara kt jeragat kakcik
    tp yg tak tahan nyer kakcik nk pg mana ngn baju ujan tu heheh

    BalasPadam
  11. Ada bezanya..Rajin Kakcik jaga kulit..

    BalasPadam
  12. wah...betul la...bonda, ibu ferd pun da teringin nak makan vitamin nie...teruja...heehe

    BalasPadam
  13. ketara sangat perbezaan nya kakcik...

    BalasPadam
  14. sgt2 berbeza la kakcik...keep it up..

    BalasPadam
  15. Wah...berbeza lah. Saya nak jenguk juga lah..

    BalasPadam
  16. Mmg nampak perubahanya laa kakcik.. sgt bagus laa..

    BalasPadam
  17. makin lawa dan putih nak jugak ni nak lawa macam kakcik hee

    BalasPadam
  18. ye ada perubahan..lebih ceria sikit..

    BalasPadam
  19. cantik kakcik...ada perbezaan. perempuan mengandung boleh makan kah?

    BalasPadam
  20. Wahhhhh dah boleh jadi duta dia ni...hehehe

    BalasPadam
  21. Salam manis buat Kakcik Nur..

    Nampak gebu dan makin awet muda, ini bukan main-main, ini betul-betul puji. Memang sesuai jadi duta. :D

    BalasPadam
  22. Ini baru betul-betul kakcik. Memang nampak perubahannya..

    BalasPadam
  23. Gambar yang terakhir tu nampak mulus sangat, betullah ada perubahan, alhamdulillah:)macam nak cuba juga, hihi...

    BalasPadam
  24. Kakcik..nekcik pun nak cuba..nak hilangkan kedut kedut ni haa!!

    BalasPadam
  25. nampak lebih berseri dan kulit tu dah tak nampak kusam dah..

    BalasPadam
  26. nmpk perbezaannya... makin cerah Dan kulit sekata.... :-)

    BalasPadam
  27. waaa....jelas semakin bercahaya...teruskan usaha!

    BalasPadam
  28. Nmpak perubahan. Vitamin C ni makan ye?

    BalasPadam
  29. seriyus jelas sangat perbezaannya, kakcik

    BalasPadam
  30. amik masa seribu tahun tuu dari 4/1/1013 sampai 7/1/2013. lame tul. haha.

    BalasPadam
  31. Awal kak cik tak cerita pasal airasia promo free seat tonite?

    BalasPadam
  32. Lawa aihhhh ....jeles jelesss...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com