Kawan-kawan kakcik

Selasa, 8 Januari 2013

Anugerah Juara Lagu (antara komen Budak Sepet)...

Budak Sepet (tiba-tiba je bersuara) : anak beranak sama je, pakai
entah apa-apa.  Tak elok langsung.
Emak Budak Sepet :  itu bukan anak dia, dia orang nyanyi je.
Budak Sepet :  Adik tahulah.  Anak dia yang berlakon tu.  Kan
selalu pakai tak elok?
Emak Budak Sepet :  Adikkkk... tak baik mengumpat tau!!
Komen Emak Budak Sepet :
tanpa fesyen yang keterlaluan mahupun
aksi terlompat-lompat, persembahan yang
bersahaja dari Aris Ariwatan ini tetap hebat.


33 ulasan:

  1. budak sepet pemerhati yang baik...

    BalasPadam
  2. amboi budak sepet ni..boleh jadi juri ni..hehehe

    BalasPadam
  3. Hehe, tapi betul apa budak sepet tu cakap..Cuba nengok persembahan orang lama takyah nak beria bagai, simple tapi ada aura..:)

    BalasPadam
  4. erkk..tetibe muke bawh tu..retis jugak ke bonda....haha

    BalasPadam
  5. hehehe. patutnye adik kene tengok AJL dengan akak GB. baru meriah berkomen! hahahaa!!!

    BalasPadam
  6. teleng kepala saya nak tatap wajah BS!

    BalasPadam
  7. suka lagu Kamelia...Ramli Sarip...:)
    hmmm budak2 pun tau menilai..

    BalasPadam
  8. mujur Akademi fantasia dah habis..hehhehe

    BalasPadam
  9. Ha... adik pun semakin cerdik. Lebih celik dari mereka yg duduk di atas sana dik. Auntie memang tak menonton pun dik...

    BalasPadam
  10. amboi2 bdk sepet kalu jd juri juara lagu ramai lah yg kene komen nih

    BalasPadam
  11. nasib ler komen tu tak diambil kira masa proses undian...
    mengantuk sudah...

    BalasPadam
  12. amboi2 jadi juri yerk...
    tuler pasalkan mana tumpahnyer kuah kalau tak kenasi...
    ada kena mengenaker...

    BalasPadam
  13. amboi pandai betul budak sepet jadi juri dan bagi komen yer.. bijak2.. :)

    BalasPadam
  14. mama borik anaknya pasti rintik kan heeee hidup budak sepet dan mama nya tu yeahhh..

    BalasPadam
  15. hehe..sy sokong budak sepet kak...betul katanya..

    BalasPadam
  16. ooo ni majlis yang dikatakan lagi elok dari ucapan seorang ulama tu ye... huhu

    BalasPadam
  17. budak budak pun tahu apa yang elok , apa yang tak elok ....


    heran bila yang dewasa tidak tahu atau buat buat tak tahu

    BalasPadam
  18. alolo. bijak nya!

    nasib baik aris ariwatan tak jatuh tangga kan malam tu hee. :)

    BalasPadam
  19. tu dia komen juri tak berbayar hehehe

    BalasPadam
  20. tengok..budak2 pun dah boleh bezakan baik @ buruk..

    komen zie pun sma dengan adik sepet hehehe

    BalasPadam
  21. Budak sekarang dah pandai beza baik buruk kan....

    BalasPadam
  22. wow..komen budak sepet..hebat..mcm org dewasa..

    BalasPadam
  23. Hahahahaha!Comelnya abam sepet sorang ni. Aydin kem salam kat abam sepet. Heeee~

    BalasPadam
  24. last2, yg menang, yg xder la kecoh sgt...hahaha

    BalasPadam
  25. Hehe..sungguh bernas komen budak sepet tu..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.