Kawan-kawan kakcik

Rabu, 25 Julai 2012

Kakcik seorang sahaja yang kecoh...

...lagi 3,999,999 pembaca tak sibuk pun!

Muhamed bermadu?

3 orang pula madu Muhamed tu!!!

Kemaskini pada jam 1.00 ptg : yang hendak kakcik tekankan ialah - kenapa gunakan perkataan 'madu' untuk Muhamed.  Perkataan yang sepatutnya ialah 'isteri'.  :(

38 ulasan:

  1. hihi..kakcik ni memang tajam pemerhatiannya..:)

    BalasPadam
  2. madu? haha, sabar jelah kan..selamat berpuasa kak cik.

    BalasPadam
  3. Kakcik betul-betul observe kalau kakak tak perasan.

    BalasPadam
  4. wah ma...memang teliti ni =)
    ma sihat??

    BalasPadam
  5. hehe..teliti sungguh kakcik..sy x baca metro maka sy x termasuk dlm 4 juta tu

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kakcik..

    Selamat berpuasa ... :)

    BalasPadam
  7. akkk ..
    kenapa ?? x paham nie huhuhuh

    BalasPadam
  8. Teruk betui la... tak berkursus @ tak dak editor kot..

    Entah2 depa macam makchaq..
    pi kursus berkali2 kursus BM, kursus tanda baca, kursus penulisan.. tapi tulih tak pandai2 jugak..

    BalasPadam
  9. saya hari2 baca metro..dpt free kat opis so baca jer la dari xde..

    BalasPadam
  10. metro banyak iklan yang entah apa apa ....

    BalasPadam
  11. saya baca online je..tapi tak perasan lak.mmg teliti kakcik ni

    BalasPadam
  12. Muhamed bermadu????..biar betul....lucu pula saya rasa...terlepas pandang lagi.....

    BalasPadam
  13. nmpaknya sy bukan salah sorg dr angka tu :p

    BalasPadam
  14. KA baca online je, kalau ade depan mata pown setakat selak2 sikit gitu hehe

    BalasPadam
  15. aik betullah tu kan? 2 org madunya asiah dan aini rumah dia berdekatan ngan rumah muhamed yg tinggal dengan bini tua siti aisyah. jadi betullah 3 madu - asiah, aini dan siti aisyah

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi yang peliknya 3 madu mehamed, ayat yg tak betul macam muhamed plak yang bermadu.. hahaha

      Padam
  16. hahaha.. teliti betul kak cik ye.. saya tak perasan pun :)

    BalasPadam
  17. hehehe...gelak sy baca ayat tu,mengelirukan..

    BalasPadam
  18. hehe...perenggan berikutnya mesti jadi 4 madu dia.. kehkeh.. tu suratkhabar metro ke? heee..

    BalasPadam
  19. memeningkanlah ayat orang surat kabo ni..

    BalasPadam
  20. Ha ha ha.. kak cik kak cik.. terernya.. sekali pandang macam ok je kan, dua kali pandang dah lain makna pulak..

    BalasPadam
  21. Keliru dengan ayat, tapi geli hati dengan cerita, sebab dalam sekelip mata, angka 2 jadi 3. Kalau dalam kelip-kelip mata....

    BalasPadam
  22. Salam kakcik, tak kira la sapa yg bermadu..saya rasa nak kahwin sekali 3 la lepas ni, ok tak, apa kata kakcik? hehehehehe

    BalasPadam
  23. editor akhbar di malaysia mmg teruk, sorry to say..banyak kesilapan yg saya perhatikan, terlepas pandang

    BalasPadam
  24. Klu sy, mls nak amik port psl madu2 ni Kakcik. Err, madu lebah tu oklah kot.

    BalasPadam
  25. hehehehe metro selalu suke bt tajuk gempak

    BalasPadam
  26. salam kak cik,
    yang lagi 3,999,999 tu kagum dan kecoh dalam hati juga.. he..he..

    BalasPadam
  27. hehehehe.. sekolah tak habis yang menulis tu, editornya pun dua kali lima.. urmmm..

    BalasPadam
  28. As'salam Kakcik..
    selalu sgt salah ni... Lebih suka baca online. Agak2 stok surat khabar kat rumah ni nak habis baru beli ;p ... Tak tau mcm mana mereka boleh jadi wartawan...

    BalasPadam
  29. rumah dua madu di dirikan berhampiran dengan rumah isteri tua (isteri pertama). jadi semuanya madu 3 lah kan?

    BalasPadam
  30. saja nak bagi panas la tu, kononnya lebih laris guna madu dari isteri..hehe agak2nya la..

    BalasPadam
  31. takkan tak perasan masa dok edit sebelum print..

    BalasPadam
  32. wakakakakak. haha. ada madu pulak muhamed

    BalasPadam
  33. Aina kalau surat khabar metro ni malas nak layan ayat yang tunggang langgang. Bukan sikit tapi banyak-banyakkkk...

    Depa ni kena pi krusus bahasa dan sesetengahnya kena pi krusus etika kewartawanan...jangan main cekup je utk naik rating surat khabar.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com