Kawan-kawan kakcik

Rabu, 25 Julai 2012

Bukan di luar negara ...






Apa perasaan kita?  Atau sekadar menuding jari ke sini ke sana dan yakin bahawa ianya tidak akan terkena kepada kita? 

29 ulasan:

  1. mintak jauh la ma weh semua mende buruk ni

    BalasPadam
  2. takut kekadang baca citer camni...mcm2 manusia la ni

    BalasPadam
  3. tulah msia ni dh macm kat oversea kisah2 die

    BalasPadam
  4. mcm2 ada bila baca s/khbar.
    mengalahkan negeri org putih pula.

    BalasPadam
  5. Kakcik-Malaysia makin menakutkan. Apa pun, kembalilah kepada Islam, lebih lebih pemimpin yang ada. Eloklah kalau kita cakap kat dia 1Transformasi ke 1Ajaran Islam, 1Malaysia 1Agama.

    BalasPadam
  6. kejamnye seorang anak sanggup buat macam tu pada ibunye sendiri..

    BalasPadam
  7. Dunia ke penghujungnya... minta di jauhkan dari segala bencana ni

    BalasPadam
  8. macam macam petunjuk ke akhir zaman

    BalasPadam
  9. btl...mcm2 sangat yang berlaku sekarang nie...minta di jauhkan ALLAH dr semua nie.....

    BalasPadam
  10. macam-macam..dalam sehari gamaknya ada berapa banyak kes lah kan.
    minta2lah dijauhkan sangat2..

    BalasPadam
  11. MasyaAllah .. dunia skrg mcm-mcm lah.

    BalasPadam
  12. macam2 skang ni kakcik.. kita doa semoga dijauhkan dari perkara2 sebegitu..

    BalasPadam
  13. dunia makin maju tapi pemikiran manusia semakin mundur dalam bab agama..

    BalasPadam
  14. Macam2 kejadian kan... orang2 makain ganas n suka menipu...
    Mudah-mudahan kita dijauhkan dari perkara2/kejadian2 macam ni.

    BalasPadam
  15. Iman tak tetap dan kukuh, inilaj jadinya kakcik. Kdg kita fikir kita boleh, sebenarnya kita gagal mengawal.
    Kakcik nak tart tu boleh je, zana ada 4 hari di kl nnti, boleh jumpa. Kakcik turun kajang, kita jumpa.

    BalasPadam
  16. berita2 yg tak syok. tapi kena amik iktibar/pengajaran.

    BalasPadam
  17. Serius kakcik, saya memang takut dan kalau boleh taknak baca cerita-cerita macam ni. Sebab tu jarang beli Metro, sinar dsb nya...

    BalasPadam
  18. ni sume berita2 yg tak sedap dibaca..selalu saya mintak jauh dari berlaku kat keluarga sendiri..

    BalasPadam
  19. Astaghfirullah...moga dijauhkan dr kita n keluarga kita

    bila iman makin menipis gini lah jadi nya..

    tp kisah remaja kena renjatan letrik tu buat terpana kejap..

    BalasPadam
  20. Kunjungan dan silaturahmi di bulan Ramadlon...
    sekalian follow 791
    untuk persahabatan kita, sudilah kiranya untuk follow kembali sahabatku

    ditunggu
    dan terima kasih
    salam ramadlon

    BalasPadam
  21. Situasi yg amat berbeza.. perkara yg dulunya jarang berlaku, kini dah tak menghairankan lagi.
    Segalanya berbalik kpd iman & amal..

    BalasPadam
  22. Siapa lah yg salah erk Kak...didikan...pentadbiran...apa erkkk

    BalasPadam
  23. kadang2, dalam kita berhati2 pun akan terkena gak.

    BalasPadam
  24. Tu lah..dunia skrg..dimanakah silapnya...adakah kurang didikan agama..adakah salah asuhan ibu bapa..atau..tanda2 menjelang nya hr kiamat?nauzubillah.minta jauh perkara2 buruk..

    BalasPadam
  25. Jangan la kita pilih jadi sebegitu...

    BalasPadam
  26. semua berita atas tu beraura negatif..
    boleh kacau jiwa kan baca surat khabar awal pagi..hihi

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.