Kawan-kawan kakcik

Isnin, 23 Julai 2012

Jawapan kepada jom teka...

Setelah kakcik semak, tiada yang berjaya meneka dengan tepat. Atau ada yang kakcik terlepas pandang? Sekiranya ada, tolong maklumkan ya. :)

Di dalam beg itu terdapat buku aturcara, air minuman botol dan kotak
serta dua 'buku' roti.

Harga keseluruhan makanan itu ialah RM14.70 sahaja.

23 ulasan:

  1. lama tak online,,dah terlepas nak meneka..kalau tak mesti suri boleh menang punya hehe

    BalasPadam
  2. mmg jauh terlajak tang harga tu...

    BalasPadam
  3. alamakk banyak menyasar jawapan saya tuu
    apa erkk jawapan saya ekeke ;)

    BalasPadam
  4. jauh benor tekaannya....hahaha

    BalasPadam
  5. kalau ada yg tepat mknanya org tu stalker mak...hahaha

    BalasPadam
  6. mak ai...saya teka lagi kelaut.. hihi

    BalasPadam
  7. hahaha... roti tu tak teka pun. air kotak apatah lagi. tapi harga tu hampir2 je.

    BalasPadam
  8. tekaan saya semuanya ke laut..hahaha

    BalasPadam
  9. heheheeh takde yg tepat sume lah kakcik... heheheh

    BalasPadam
  10. saya tak ingat dah saya teka ke tak...tapi macam murah plak menu kakcik makan tu :)

    BalasPadam
  11. hahaha..jauh sangat tekaan saya...

    BalasPadam
  12. ahahaha..salah teka lah saya kakcik

    BalasPadam
  13. saya tak teka. sbb sya mmg fail bab men teka teki ni. hehehe.

    BalasPadam
  14. Jawapan kakak jauh panggang dari api hahaha...

    BalasPadam
  15. kelaut betul la jawapan..hehehe..

    BalasPadam
  16. ada ke yang betul jawap nya.. heheh memang kelaut jawapan saya
    rm pun salah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com