Kawan-kawan kakcik

Selasa, 12 Jun 2012

Keemasan, tidak semestinya bernilai seperti emas...

Berkilau bagaikan EMAS, tapi nilainya RM5.00 cuma. Yang penting
adalah isi kandungannya.  Boleh sasau bertahun andai kehilangan
nya.

Bunga yang berwarna keEMASan.  Bila habis majlis, tempatnya
mungkin di bakul sampah sahaja.

Jangan tak tahu, yang ini adalah
warga EMAS. :)

27 ulasan:

  1. hahahaha warga emas tinggi nilainya mak! =)

    BalasPadam
  2. Bukan emas sebarang emas kakcik
    warga emas ini mutu dan peribadi tinggi nilainya..:)

    BalasPadam
  3. warga emas byk pengalamannyer tau....

    BalasPadam
  4. Amboi Kakcik! Comelnya! Warga emas ke Kakcik? Are you sure??????

    BalasPadam
  5. salam kakcik

    cantiknya kakcik hehe

    BalasPadam
  6. warga emas yang ini tentu ramai yang sayang..:)

    BalasPadam
  7. Wahh kakcik tak de macam warga emas laa.. Cun keemasan ada laa.. :)

    BalasPadam
  8. warga emas lah yg patut ditantang bagai minyk yg penuh

    BalasPadam
  9. warga emas tu sungguh mahal ya.. sila lihat mutiara yang bergantungan dibahu.. haha..

    BalasPadam
  10. gambar last paling berharga.

    :)

    BalasPadam
  11. uiyoh. gambo yg palinggg bawah tuh mcm golden girl! :D

    BalasPadam
  12. Leh jadi Gikgu kEMAS gak kak....

    BalasPadam
  13. Gambar keemasan yg ketiga itu sgt Valuable....

    BalasPadam
  14. dah EMAS jugak ke kakcik? Naik keretapi separuh harga tau!

    BalasPadam
  15. kakcik yg no.3 tu memang terbaiklah!

    BalasPadam
  16. dari hujung rambut hingga hujung kaki saya disalut dengan ala-ala emas.. sebab nama saya ada bunyi ala-ala emas..

    BalasPadam
  17. gambo yg last tu comel lah kakcik!

    BalasPadam
  18. hahaha..bukan sebarang emas tau..warga emas comel..

    BalasPadam
  19. Akak tau tak warga emas ni Ada keistimewaannya tersendiri hihihi

    BalasPadam
  20. Diantara ketiga2 gambar, gambar warga emas paling menarik perhatian, paling berharga dan tak mungkin dibuang..

    BalasPadam
  21. fuhhhh!!!! "warga emas" yg berkilau & berseri-seri :)

    BalasPadam
  22. Belum warga emas lagi lah! :) betul2..berseri-seri wajah kakcik dengan warna emas tu..saya pun suka tone warna macam tu untuk buat baju...sesuai dengan kulit.

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum Kak Cik

    warga emas kesayangan hubby......

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.