Kawan-kawan kakcik

Isnin, 11 Jun 2012

Doakan semoga kesihatan Dato' LF pulih kembali...


Semalam kakcik menerima panggilan dari Dato' LF  (tak patut sungguh, kan?.   Sepatutnya kakcik yang bertanya khabar beliau, tapi disebab kesibukan yang entah apa-apa kebelakangan ini, kakcik jadi terlupa).

Menurut Dato' kesihatan beliau agak semakin tidak memuaskan sekarang ini. Hendak ke mana-mana pun, beliau banyak mengharapkan bantuan dari anaknya.  Beliau juga sering berulangalik ke Hospital Putrajaya untuk mendapatkan rawatan.

Sama-samalah kita doakan agar kesihatan Dato' kembali pulih dan dapat bersama-sama kita dalam acara-acara pertemuan seperti yang pernah diadakan sebelum ini.

30 ulasan:

  1. Salam, didoakan hendaknya Dato' LF sihat dan kembali ceria...cdg nk ke sana dlm masa terdekat nie, insyaAllah.

    BalasPadam
  2. semoga dato LF beransur sembuh sampaikan salam sya pada dato dan datin

    BalasPadam
  3. semoga dato' kembali sembuh sedia kala...

    BalasPadam
  4. moga Dato' cepat sembuh hendakNYA..

    BalasPadam
  5. Semoga Uncle kembali sembuh. Lama tak jumpe Uncle...

    =(

    BalasPadam
  6. Semoga Allah kembalikan kesihatan Dato' semula dan ringankan penderitaannya...aamiin

    BalasPadam
  7. semoga dato'LF segera sembuh....

    BalasPadam
  8. semoga dato` LF cpt sihat spt sediakala

    BalasPadam
  9. semoga dato segera semboh dan sentiasa
    dikurnia kesihatan yg baik ..amin!

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kakcik.

    Di sini mendoakan kesihatan beliau segera pulih kembali

    Insyaallah.

    BalasPadam
  11. semoga uncle LF cepat sembuh....sedih la saya dengor..

    tapi saya rasa dia ceria ceria mcm tu jugak kan?

    BalasPadam
  12. semoga Dato cpt sembuh dan sentiasa
    dikurnia kesihatan yg baik ..amin!

    BalasPadam
  13. sy tak pernah lagi jmp dato'...semoga dato; sihat ye mak...mak bz, kalah isteri pm..hihi

    BalasPadam
  14. Walau kakak tak pernah bertemu tapi melihat dari gaya dan perwatakan yg terpapar melaui blog teman-teman nampak orgnya sangat berhemah.

    Doa kakak moga Dato' LF segera sembuh.

    BalasPadam
  15. Semoga dato' LF cepat sembuh hendaknya..

    BalasPadam
  16. Salam,
    Saya dan isteri amat terharu atas keprihatinan dan doa sahabat2 sekalian. Apa keadaan sekalipun, saya tetap bersyukur kerana ramai insan lain yang mengalami keadaan kesihatan yang lebih berat. Ini satu ujian dari Allah swt. InsyaAllah dengan keizinan Allah kita akan bertemu. Para sahabat yang berhasrat nak datang ke rumah, saya dan isteri amat alu2kan. Datanglah . Terimalah doa saya dan isteri mendoakan kesejahteran sahabat semua dunia dan akhirat.

    BalasPadam
  17. moga beliau kembali sihat seperti sedia kala...aminnn

    BalasPadam
  18. semoga Dato' LF cepat sembuh...aminn!

    BalasPadam
    Balasan
    1. semoga dato Lf cepat sihat seperti biasa..

      Padam
  19. semoga pakcik LF cepat sembuh..dan semakin sihat...

    BalasPadam
  20. saya doakan moga Dato LF cepat sembuh seperti sediakala

    BalasPadam
  21. Alhamdulillah, secara tk langsung Kakcik sdg memanjangkn doa agar Dato cepat sembuh. N3 spt inilah yg merapatkn kita warga maya. Walau CiM tk berapa mengenali Dato, insyaAllah CiM akn doakn yg trbaik utk beliau. Amin, moga doa kami semua diterima.

    BalasPadam
  22. didoakan uncle cepat sembuh. tetiba rasa sebak plaks. kalo ader masa nk menjenguk juga..;-((

    BalasPadam
  23. Semoga Dato sihat dan cepat sembuh...saya selalu jumpa anak menantu Dato yg study kat sini..:)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com