Kawan-kawan kakcik

Khamis, 9 Februari 2012

Memang Bangcik pun...

berkaitan dengan catatan ini, yang di dalam gambar itu adalah Bangcik sepertimana ramai yang meneka dengan betul.  Yang kelakarnya, ayahnya ingat itu adalah gambar Adik @ Budak Sepet!


Mesin pengimbas di rumah ni dah rosak, jadi bila gambar dirakam semula menggunakan kamera oleh orang yang tak pandai macam aku, inilah jadinya...



Yang ini baru si Adik...




Dan yang ini, mereka berempat beradik...

Semoga mereka saling menyayangi sehingga ke hujung nyawa.



19 ulasan:

  1. terus teringtkan adik2 dela... :) byk kenangan lama

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adik2 kakcik semuanya sudah ada keluarga sendiri. :)

      Padam
  2. kak chik hendaknya dapat menantu yang sayangkan kak chik, InsyaAllah, muka dorang lebih kurang samakan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Cik Ina. Mudah2an nanti menantu dan kakcik akan saling menyayangi. :)

      Padam
  3. ma
    angah je lain sket ork???
    =)
    comel BS masa kecik..ni kalau dia baca ni mesti sengeh ni BS ni =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Angah lebih kecil tubuh badannya berbanding adik beradik yang lain. Hidung pun mancung sikit dari yang lain. :)

      Padam
  4. bangcik dan adik mmg banyak persamaan, beza usia sahaja kan>
    amin..
    ayu doakan mereka kekal hingga beranak cucu dan hingga hujung nyawa

    BalasPadam
  5. Salam,
    Tak mahu tambah lagi kakcik ? LF ni lainlah ceritanya !

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Dato'...

      saya ni dah layak terima cucu je. :)

      Padam
  6. Balasan
    1. Biasalah IS, nanti kalau betul2 sama - susah pulak nak kenal, kan? :)

      Padam
  7. ya Rabbi...montel2nya...gewwamm!
    bang ngah jer kurus sikit ek?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak makan beras Pilihan Bernas agaknya tu, Q. Angah tu pulak memang 'jaga badan'. :)

      Padam
  8. heee suka tengok mereka berempat bergambar cam tu kakcik.. buat saya teringat ngan 4 hero saya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ana...

      kita serupa kan? Ada 4 + 1 hero dalam kehidupan kita. :)

      Padam
  9. BS tu byk ayor muke Maknye..
    mungkin sbb byk makan ayor tgn Mak.. kan kakcik kaaaannnn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ayo tangan ke 'ayo badan', Yong? hehehe...

      Padam
  10. wah! semua hero!
    moga semua menantu rajin tolong k.cik di dapur nanti..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.