Kawan-kawan kakcik

Khamis, 17 November 2011

Calar hatiku...

sehingga darah dari luka
akibat calar itu
merembes ke seluruh anggota
lalu tekanannya jadi menggundahkan


kawan-kawan...
*

*

*

*

*
aku ingin berehat seketika
:(
Manusia mengaitkannya dengan kebodohan sedang hakikat kehadirannya
memberi banyak manfaat kepada manusia juga.




29 ulasan:

  1. kenapa berhati rusuh ? berehatlah seketika untuk mengumpul kekuatan baru.

    BalasPadam
  2. kalau ikut gambar tu bukan calar lagi...dah luka terus,hampir putus dan hilang nyawa..
    sabar eh kakcik!

    BalasPadam
  3. Mari kita rawat hati yg calar itu dgn zikrullah...hanya dhn mengingati Allah hati akan menjadi tenang...

    BalasPadam
  4. pagi tadi duk bercakap2 sorang2 dlm kete, mengadu dengan Allah....allahuakbar

    BalasPadam
  5. kakcik,
    macam teruk sahaja rusuh kalau disamakan dengan gambar tersebut

    BalasPadam
  6. betul tuh....selalu cakap bodoh cam lembu. padahal... banyak jugak manfaat dia kepada kita semua kan? terfikir sejenak ayat kakcik... walau ringkas tapi cukup berkesan

    BalasPadam
  7. kakcik.. ni dah tak calar lagi ni, luka yg parah tu


    napa kakcik.. besar sangat rawan dihati rasanya tu

    BalasPadam
  8. apepun berlaku..
    take care ma....

    BalasPadam
  9. relax dulu kakcik...
    meh kita tengok langit arini..cantik sekali tau....jom tangkap2 gambar lagi nak?

    BalasPadam
  10. Betul Banyak manfaat kepada manusia.

    BalasPadam
  11. Kalau stress byk2 laa berehat dari tekanan.. :)

    BalasPadam
  12. MASYALLAH..

    banyak dapat daging qurban ke..

    BalasPadam
  13. binatang yg selalu dijadikan perumpamaan inilah yg akan ditunggang di Padang Mahsyar kelak...

    BalasPadam
  14. Betul tu kakcik. Sebodoh-bodoh lembu, ramai yang makan daging lembu.

    BalasPadam
  15. moga kakcik diberi ketenangan hati insyaAllah.

    BalasPadam
  16. Kenapa lembu sinonim dgn bodoh? Sekurang-kurangnya, mati dia tidak akan dihisab. Tapi kita?

    BalasPadam
  17. siapalah yang melukakan hati kakcik
    ku cayang ni..

    takpe kakcik berehat seketika
    untuk menenang jiwa tapi jgn
    lama2 ye...nanti rindu coretan mu :)

    BalasPadam
  18. Salam..

    Betul tu.. sangat2 setuju.. kesian lembu disinonimkan dengan "bodoh", hakikatnya ia kadangkala lebih pandai dari sesetengah manusia ni..

    p/s: Kak Cik boleh minta alamat tak.. Nida ikhlas nak pos sedikit souvenir dari sini sebagai tanda terima kasih sudi jengah blog Nida.. bg ke sini ye fuf323@gmail.com

    BalasPadam
  19. sabarlah kakcik..semoga lukanya cepat sembuh dan kembali aktif bersiaran..

    BalasPadam
  20. nape kakcik...jgn lyn sgt kedukaan tu, riangkan hati lyn blog kwn2 yer..

    saya pun krg setuju lembu dikaitkan ngan kebodohan...apa alasannya mengatakan lembu tu bodoh...

    BalasPadam
  21. beraninya nengok dari dekat, cik ina tak berani, takut nengok darah.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com