Kawan-kawan kakcik

Ahad, 16 Oktober 2011

Sangat tidak sihat...

... ditambah dengan peristiwa yang memberi kejutan di luar dugaan sama sekali, aku merasa bagaikan nafasku tersekat di rengkungan! Namun aku tetap yakin sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui apa yang lebih baik buat kita.

 
Buah yang kelihatan cantik kulitnya, belum tentu memberikan rasa yang menyenangkan tekak.

24 ulasan:

  1. kenapa tu kakcik?
    moga cepat sembuh ye..

    BalasPadam
  2. kak chik yang penuh misteri. cer citer cer citer. kalau tak sihat , harap cepat sembuh ye.

    BalasPadam
  3. jaga jaga kak, lilin banyak mencantikkan buah

    BalasPadam
  4. nape kakcik...harap sabar byk2 yer

    buah tu mcm yg atas hantaran jer..
    hehehhe

    BalasPadam
  5. what happened kak cik ? kalo tak sihat, cepat2 mkn ubat, relax ok, take care

    BalasPadam
  6. Hamizah...

    ramai orang tak sihat sekarang. Mungkin disebabkan faktor cuaca.

    BalasPadam
  7. Cik Ina...

    jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri...hehehe...

    BalasPadam
  8. PM...

    salutan lilin yang memberikan kecantikan palsu semata2, ya? :)

    BalasPadam
  9. Su...

    memang kakcik kurang sihat, dah telan ubat. Tak berani nak sambung tidur, sebab bila bangun nanti jadi mamai. :(

    BalasPadam
  10. Exora...

    buah2an tu memang kakcik susun dalam bakul sebagai buah tangan sewaktu berziarah ke rumah seorang kenalan:)

    BalasPadam
  11. Mau atau tidak kenyataan hidup mesti di tempuh. Pahit atau manis rasa pabila melalui kerongkong kenalah di telan jua.

    Itulah 'insan hebat' namanya!

    BalasPadam
  12. semoga kakcik cepat sembuh dan tenang menghadapi dugaan yang dihadapi..

    BalasPadam
  13. IM...

    andai yang pahit itu penawar, ertinya kita tidak tersilap pilih. Jika sebaliknya, mungkin merana sepanjang usia...

    BalasPadam
  14. Kena pulihkan semangat mental dan fizikal sebelum minggu depan ya, Kak Cik.

    Nanti saya tolong basuh pinggan yaaaa... :)

    BalasPadam
  15. Azie...

    InsyaAllah. Eh! nbukan kita guna pinggan pakai buang ke? (~_-)

    BalasPadam
  16. Jgn runsing2 Kak cik, smg Kak Cik cpt sihat ye

    BalasPadam
  17. kak chik saya kena ke penang ambik mak.so pasal 23hb tu maybe sy ada..maybe sy takde..
    semoga sembuh.. ya.

    BalasPadam
  18. kakcik.. semoga semuanya kembali normal

    BalasPadam
  19. Wani...

    belum sihat sepenuhnya. Tengah fikir sama ada hendak sambung cuti atau sebaliknya. :(

    BalasPadam
  20. Eri...

    andai sempat, datanglah, ya? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com