Kawan-kawan kakcik

Ahad, 16 Oktober 2011

Caca marba...

Aku beli dua jenis roti. Cik Ina kata dua jenama ini adalah musuh ketat.

Sebab kita yang nak makan, suka hati kitalah nak makan dengan apa.  Betul tak?

Agak-agaknya kalau makan dengan sos dan kicap, boleh tak?

Atau pun, dimakan sahaja dengan sos rojak.  Ada siapa kisah?

Suka hati maklah dengan makan dengan apapun.  Adik nak tidur!

14 ulasan:

  1. kakcik ni biar betull...makan dgn kicap...entah2 lagi sedappkan..

    haiii saye pun dah ikut caca marba mcm kakcik jugak ni...

    BalasPadam
  2. kalau auni, roti putih tu dimakan macam tu je.

    BalasPadam
  3. jauhi gardenia dari massimo tu.kah kah. sedap tu kak chik sapu ngan tuna tc boy, atau mentega kacang . massimo lembut sedap dimakan kah kah.

    BalasPadam
  4. Salam kakcik, Ishhhh...takut loya jer..hehehehe

    BalasPadam
  5. bab kicap tu,kaklong tak berapa suka cap lain kecuali cap kipas udang,roti massimo tu sedap tak kakcik?kaklong belom pernah try lagi...

    BalasPadam
  6. ayo akak..kicap? ayooo sos rojak? aoyoyoyoyo...
    roti massimo tu sedap...trs lupakan gardenia..hihi

    BalasPadam
  7. sos rojak.... dapat makan ngan nenas pon sodap... isk isk tus pulak..

    BalasPadam
  8. jenama massimo tu belum ada kat tempat su

    BalasPadam
  9. kakcik... massimo tu blom pernah tgk. tp pelik pulak kalo roti tu mcm ngan rojak. hehe

    BalasPadam
  10. tengok massimo teringat cik ina....

    tengok gardenia laaaagggiiii teringat cik ina...!

    larikkkk!

    BalasPadam
  11. saya suka roti kosong tu letak peanut butter + jem strawbery...
    rs mcm waffle jer..

    BalasPadam
  12. musuh ketat ke...ingatkan gardenia n high 5 je musuh....ahakz

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.