Kawan-kawan kakcik

Rabu, 19 Oktober 2011

RTK - ada orang bagi ini...



Syukur Alhamdulillah.

26 ulasan:

  1. mesti adik suka,ke kakcik yang punya?

    BalasPadam
  2. kaklong...

    orang bagi kakcik, tapi kakcik akan bawa balik untuk budak sepet tu. :)

    BalasPadam
  3. saya pun suka ... kalau org bagi ...

    BalasPadam
  4. uish..bestnya.. alhamdulillah..
    rezeki..rezeki..

    BalasPadam
  5. Selalu macam tu kakcik walau mak yg dapat tapi anak-anak yg makan. Adiklah siapa lagi yg untung:)

    BalasPadam
  6. wah! mcm astro jer dalam dia ek?
    heh3

    BalasPadam
  7. dari rmh org kawen atau dari bday party ni Kakcik?

    BalasPadam
  8. kalau orang bagi, mmg lebih sedap dari beli sendiri.. (",)

    BalasPadam
  9. bg sy pun boleh kakcik...heheheh

    BalasPadam
  10. Chik Att...

    orang memberi kita merasa. :)

    BalasPadam
  11. miloais...

    bolehlah buat kunyah2. :)

    BalasPadam
  12. Kakzakie...

    Adik tu macamana pun, nasi mesti ada untuk dia. :)

    BalasPadam
  13. Ella...

    ada majlis inovasi, lebih2 tu diagih2kan kepada yang tidak terlibat. :)

    BalasPadam
  14. Fuad...

    dah orang beri, tak baik tak ambil kan? :)

    BalasPadam
  15. Azian...

    nak tunggu hari Ahad ni, memang tak nampak bayanglah jawabnya. : )

    BalasPadam
  16. ni macam ala2 hamper dalam beg eh kakcik..

    BalasPadam
  17. ni dapat dari kenduri ke kak cik..
    wahhh...berbaloi pegi jemputan mcmni..

    BalasPadam
  18. Anaa...

    beg kecik je, tapi boleh mengenyangkan juga isi kandungannya. :)

    BalasPadam
  19. Ida...

    kakcik tak pergi mana2 jemputan pun, orang hantar ke meja. :)

    BalasPadam
  20. sambil buat keje bole kunyah kacang :)

    BalasPadam
  21. Dr Hanie...

    sekarang kakcik kurang selera nak mengungyah kekacang...

    BalasPadam
  22. Kak Pah...

    jangan ditolak rezeki yang datang, kan? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.