Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 21 Oktober 2011

Makan-makan di Moon's Kitchen...



Mushroom Soup n Garlic Bread - RM6.90

Chicken Chop with Black Pepper Sauce - RM10.90

Aku hanya memesan air limau suam.

Grilled Salmon - RM29.90

BS tetap dengan nasinya.  Bangcik pun dah ikut sama, makan nasi juga.

Asyik mengisi perut sahaja.  Bagaimana pula dengan pengisisan jiwa???


24 ulasan:

  1. Adik makan dah tak toleh mana - selera betul. Kakcik masih tak sihat ke? Atau banyak makanan di situ kakcik kena berpantang...

    BalasPadam
  2. SALAM,
    KAT MANA NI? AHAD NI, MAKAN LAGI !

    BalasPadam
  3. Kaklong...

    kali ini maknya yang belanja. :)

    BalasPadam
  4. Chik Att...

    malam tadi hujan lebat. :)

    BalasPadam
  5. Kakzakie...

    selera kakcik sekarang macam dah tak berapa nak terima makanan 'yang macam-macam'. Lebih berselera makan nasi panas dengan satu dua jenis lauk sahaja. :)

    BalasPadam
  6. W/salam Dato'...

    tempat tu tak jauh dari rumah saya. :)

    BalasPadam
  7. sedapnya kak chik, sapa belanja.cam murah je kan.

    BalasPadam
  8. kakcik...
    mcm sedap jek salmon tu...ni dekat mane ni kakcik??/addehhh...kl dekat dgn umah kakcik, boleh lee singgah (tapi masa tu mesti perut dah kenyang kan...makan mcm2 kat umah kakcik...hehehe)

    BalasPadam
  9. wah..boleh tahan harganya..kalau masak tu, tahan seminggu..hehe

    BalasPadam
  10. Cik Ina...

    (Mana catatan baru? Kakcik tengah tunggu ni). Harga makanan kat tempat ni memang boleh tahan dan makanannya pun sedap juga. Kali ini kakcik yang belanja. :)

    BalasPadam
  11. Azian...

    kalau sempat, nanti kakcik tunjukkan tempatnya. Dekat je dengan rumah kakcik, boleh jalan kaki. :)

    BalasPadam
  12. TB...

    kakcik rasa harga western food kat sini agak rendah berbanding sesetengah tempat. Rasa makanannya pun ok. :)

    BalasPadam
  13. Hani...

    peta lokasi kedai makan ni ke? Depan Sekolah Menengah Pandan Indah je. :)

    BalasPadam
  14. sumpah terliur ngan grilled salmon tu

    huh!

    BalasPadam
  15. grilled salmon nampak sungguh sedap

    BalasPadam
  16. ni lah restoran yang kakcik cadangkan utk wani hari tu ye?

    BalasPadam
  17. Mimi...

    memang sedap. Kakcik syorkannya. :)

    BalasPadam
  18. cam nama adik ALin plak..Moon..nak suruh dia pegilah..best nih..

    BalasPadam
  19. Alin...

    Alin pun ikutlah sekali nanti. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com