Kawan-kawan kakcik

Khamis, 20 Oktober 2011

Bila orang tak suka...

apa sahaja yang kita buat serba tak kena
cantik di mata kita
buruk di mata dia
sedap di tekak kita
pahit di tekak dia

pendek kata
buatlah apa sahaja
baginya tidak akan memberi makna!

Harap-harap petang ini hujan tidak turun lagi.


20 ulasan:

  1. sebaliknya bila sudah suka, semuanya indah belaka ..

    BalasPadam
  2. bila suka pulak...kentut yg busuk punnn bau wangi...ahahaa

    BalasPadam
  3. bila hati dah mencik, semua hodoh belaka.. buat letih jer kan kak...

    BalasPadam
  4. betul tu..kdg2 benda kita buat baik pun pd dia buruk @ busuk :(

    biarlah mereka kan ..doakan yg baik2 jek :)

    BalasPadam
  5. bila orang tidak suka,
    macam-macam orang kata.
    bila orang tidak suka,
    macam-macam orang cerca.

    sudahnya, buat-buat tak dengar sahaja la. berlapang dada, doa orang tu diberkatiNya.

    BalasPadam
  6. tak suka takpe, tapi jgn la mengata, sedih tau...huhuhu...

    BalasPadam
  7. setuju dengan pakngah dan wani....:)

    BalasPadam
  8. terus teringat lagu screen ni..

    Jikalau orang tak suka tak apa
    Tapi janganlah kau mengata
    Sudah menjadi adat di dunia
    Ada rupa dan berharta orang suka

    BalasPadam
  9. kalau nak bagi semua orang suka, letih la jugak tu kakcik.. :)

    kakcik, insyaAllah saya join gath tu nannti yer. bawak pengat keledek jer boleh kan? hehe

    BalasPadam
  10. errkkk.. salah akaun la pulak..
    yg komen guna nama 'Jamal' tu, saya tau akcik huhu

    BalasPadam
  11. Hujan rahmat smeoga membawa pergi segala kedukaan di hati..

    BalasPadam
  12. kadang yg bodoh sombong lagi teruk!

    BalasPadam
  13. Saya selalu kata pada diri sendiri, “seorang yang tak suka, ada 10 orang lain lagi yang suka..”

    BalasPadam
  14. tempat saya hujan lebat kakcik...
    dari ptg td lagi x henti2

    BalasPadam
  15. hari ni ..
    saya singgah kedai kawan ..
    cadang sekejab ..
    tetiba hujan turun selebat2nya ..
    maka ...saya pun ..meneruskanborak ..
    hujan teduh ..
    saya pun masuk keta....
    aduhhhhhhhhhhhhhh .... saya tak tutup cermin tingkap ....
    kusyen keta ... macam kain basah boleh perah ..

    dengan macho ... drive juga ....
    tapi baju lencun ...basah ...

    sekian .... laporan hujan saya hari ni ....

    BalasPadam
  16. tekak masing2 kan? gitulah kiranya...

    BalasPadam
  17. org tak suka...kita suka plak....ahakz

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.