Kawan-kawan kakcik

Khamis, 6 Oktober 2011

Cantik, kan? ...

... tapi jangan sentuh waktu ia menyala, kerana ia mungkin sahaja memudaratkan dirimu!




44 ulasan:

  1. cantik sgt! meriah dan nampak mewah =)

    BalasPadam
  2. SALAM,
    MEMANG CANTIK ! KAT MANA NI ? RUMAH KAKCIK KE ?

    BalasPadam
  3. nak sentuh macam mana?tinggi bukan main tempatnya...heheh!!

    BalasPadam
  4. cantik snagat kak , nampak mewah gitu

    BalasPadam
  5. ~izan~...

    kakcik belum mampu nak beli lampu sebegitu. ;-)

    BalasPadam
  6. W/salam Dato' LF...

    di Restoran Al Rawsha. :)

    BalasPadam
  7. ~yus~...

    yang cantik memang menarik perhatian. :)

    BalasPadam
  8. Kaklong...

    septutnya begitulah, yang cantik dan bahaya - jauhkan dari sentuhan! ;-)

    BalasPadam
  9. Amy...

    kakcik suka melihat kecantikan walaupun tak mampu memilikinya. :)

    BalasPadam
  10. Mmg cantik dan pasti mahal harganya.. :)

    skrg xdpt memiliki lg kot2 ada rezeki lebih, blh la beli..:)

    BalasPadam
  11. itu kalau jatuh, tak dapat nak bayangkan macamana..mesti ngeri.. (",)

    BalasPadam
  12. mama maman...

    di rumah kakcik tak sesuai nak pasang lampu macam tu sebab silingnya rendah. :)

    BalasPadam
  13. fuad...

    eh! jangan minta lampu tu jatuh! ;0

    BalasPadam
  14. tak mampu tuk memilikinya

    mesti mahal kan..

    BalasPadam
  15. cantik..kat umah de 1 lampu cenggitu...kdg2 jer buka sbb nak jimatkan elektrik

    BalasPadam
  16. memang cantik tp sesuai rumah2 yg kat rancangan astana..ida pun tk mampu nk beli mcmtu.

    BalasPadam
  17. TK...

    kat rumah kakcik tak ada! :)

    BalasPadam
  18. Ida...

    tak apa, bersyukur sahaja dengan apa yang kita ada. Ada orang lain, nak masukkan bekalan elektrik ke rumah pun tak mampu, kan? :)

    BalasPadam
  19. mewah.

    kalo lilin kat situ maunya terbako rumah ye

    BalasPadam
  20. eLL...

    ada juga orang pasang lilin macam tu, kan? :)

    BalasPadam
  21. IS...

    janji boleh menerangi kegelapan. Betul tak? :)

    BalasPadam
  22. wah!! chandelier tuh!
    baru beli ye kakcik??

    BalasPadam
  23. cantik...kalau kt puchong boleh dpt murah2 je tu kakcik :)

    BalasPadam
  24. lawa...
    tp tgk kat tempat ngan umah org jela hehehe

    BalasPadam
  25. MDT...

    bukan kakcik atau Ahmad Albab yang punya - tapi tauke Al Rawsha yang punya! hehehe...

    BalasPadam
  26. Wani...

    kalau murah pun kakcik tak boleh beli sebab tiada tempat hendak digantungkan. :)

    BalasPadam
  27. Mimi...

    kakcik pun boleh tengok je! :)

    BalasPadam
  28. memang cantik kakcik...tp hanya mampu pandang jer laa, tu pun kalau pijak kaki ke hotel2 atau dewan2 besar yang gah..hehehe

    BalasPadam
  29. mendalam maksudnya kalau dikupas habis2an maksud entry ini.

    BalasPadam
  30. cantik kak .. ruang tamu umah akak ??

    BalasPadam
  31. exora...

    mungkin satu hari nanti, exora akan mampu memilikinya. :)

    BalasPadam
  32. Ella...

    sebenarnya, bila kakcik b uat satu catatan yang ringkas, memang ada sesuatu yang tersirat di hati kakcik. Kakcik juga amat suka andai ada yang menyedarinya dan dapat mengupas tentangnya. Setidak2nya, Ella adalah seorang yang peka. Tahniah. :)

    BalasPadam
  33. ieda...

    ruang tamu rumah kakcik kecik je... :)

    BalasPadam
  34. alah cik ina tak nampak , komputer kat tempat cik ina ni gila skit, gambar apa kak chik?

    BalasPadam
  35. milo...

    memang cantik, tapi kakcik tak tahu berapa harganya. :)

    BalasPadam
  36. Cik Ina...

    gambo lampu yang tergantung kat siling - ala2 chandeliar. :)

    BalasPadam
  37. aizamia...

    cantik yang membuatkan mata tertarik untuk memandang. :)

    BalasPadam
  38. restoren makanan arab ke kakcik?heheheheh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.