Kawan-kawan kakcik

Khamis, 6 Oktober 2011

Entah bila dapat kujejakkan kaki...

bukan aku tidak merindu
hakikatnya aku belum mampu

bukan aku tiada keinginan
tapi masih jauh dari keupayaan

Tuhanku...
berilah aku peluang
sebelum aku
kau panggil pulang





27 ulasan:

  1. Salam Kakcik,
    berpasang2 niat, berdoa lah..InshaAllah suatu hari nanti kakcik akan jadi tetamunya jua..

    BalasPadam
  2. Mudah-mudahan satu hari nanti impian dan hasrat murni kakcik dimakbulkan. Amin.

    BalasPadam
  3. Salam kakcik
    Kita merancang. Allah juga merancang namun perancangan Allah mengatasi segalanya. Semoga hajat murni di makbul Allah

    BalasPadam
  4. insyaallah kak.... akan tiba jua nanti masanya

    BalasPadam
  5. bila niat dah ada, insyaAllah dipermudahkan
    :)

    BalasPadam
  6. semua termasuk cik ina, tunggulah panjang umur ada rezeki, bolehlah kita pegi. sabau ye kak chik.niat dah ada tu dah kira bagus.

    BalasPadam
  7. wani doakan kakcik boleh! lakukan sesuatu kakcik...supaya cepat dapat ke sana :)

    *kagum dengan jiran warga indonesia, suaminya bawak teksi siang malam...bawak bekal hari2...isteri pulak ajar anak2 kampung mengaji... 2 tahun je, dapat pergi ke sana. itu cerita dari dia lah.

    BalasPadam
  8. insyaallah semoga allah mudahkan urusan...mudah-mudahan kita dapat ke sana..Amin

    BalasPadam
  9. insyaAllah.. moga dipermudahkanNYA..

    BalasPadam
  10. Salam Kakcik, IAllah, ada rezki, harini parent saya pergi haji, mendoakn yg terbaik, IALlah, rezki kita juga akan dtg,amin

    BalasPadam
  11. insyallah..dimakbulkan oleh NYA..

    mak kaklong cukup segalanya..hampir 3tahun menunggu giliran...
    hampa...harap2 tahun depan diseru oleh NYA...

    BalasPadam
  12. Insya Allah kak, niat yg baik Allah permudahkan...

    BalasPadam
  13. insyaAllah kakcik niat dah ada
    semoga semuanya akan di permudahkan :)

    BalasPadam
  14. INSYAALLAH KAKCIK ... sama- sama kita doakan

    BalasPadam
  15. insyaallah...
    samalah ngan kita kakcik.. teringin nak ke sana..
    semoga dipermudahkan..

    skrg ni.. mertua kita tgk tunggu je flight schedule.. anytime je ni..

    BalasPadam
  16. Insyallah Kakcik..kita doa dan niat di dalam hati yer agar kita dpt ke sana..

    BalasPadam
  17. mudah mudahan Allah akan memudahkan segalanya untuk mama
    insyaallah=)

    BalasPadam
  18. insyaAllah kakcik, smg kita semua dipermudahkan untuk ke sana...
    duit banyak pun kalau blum diizinkanNya, maka x samapi jgk kita kesana...badan sht, duit xde pun x sampai jgk dan lagi ssh bila duit ada..badan sht, kuota plk xda...tggu giliran lama sgt.

    BalasPadam
  19. kalau dapat pegi sama2 best kan kakcik? ;D

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum KakCik, kita doa sesama semua sahabat dpt ke sana sebagai tetamuNya, InsyaAllah!

    BalasPadam
  21. semoga kita sama2 dijemput ke sana ...

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum...

    Moga satu hari nanti Allah jemput kakcik menjadi tetamu~Nya

    BalasPadam
  23. wo....best woooooo...dpt gi sini....tempat paling seronok sekali...

    BalasPadam
  24. kakcik
    sy ni tahun 2040 pun lom tentu lagik dapat pg kakcik...katanya dah penuh...tapi kawan sy, tahun ni dia daftar tahun ni gak dia pg...pg dgn pakej...tapi mahal laaa....semoga kita dapat ke sini satu hr nnt...insyaALLAH...

    BalasPadam
  25. insyaAllah kakcik..satu ari nanti pasti akan sampai ke sana

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.