Kawan-kawan kakcik

Selasa, 19 Julai 2011

Bukan setiap masa kita suka hendak berkata-kata...

... ada ketikanya mendengar orang bercakap pun, rasa nak tutup telinga!!!

sebenarnya aku lebih suka bercerita melalui gambar mahupun tulisan

daripada membebel secara terus-terusan...

Bila mak tak nak bercakap, Adik minta
mak peluk je Adik waktu hendak tidur.













33 ulasan:

  1. betul2... biarlah hanya gambar yg bercerita...

    BalasPadam
  2. betul tu kak chik , cik ina pun rasa bahagia je dapat meluahkan rasa hati melalui penulisan, tak penat kalau rasa ada yang tak suka tak payah bacakan.

    BalasPadam
  3. A picture is worth a thousand words.. (",)

    BalasPadam
  4. letih dgr kata2 yg tak memberi manfaat

    BalasPadam
  5. ubat penyakit adalah rotan tapi janganlah kuat sangat

    BalasPadam
  6. Salam. Kadang-kadang gambar menceritakan segala-galanya.

    BalasPadam
  7. kekadang diam tu org lebih paham...

    BalasPadam
  8. a picture tells a thousand words!

    BalasPadam
  9. Entry tanpa kata2...gmbr mceritakan sglanya

    BalasPadam
  10. im man of few words~ecewah~~haha~~

    botol yang saya pos da sampai?

    BalasPadam
  11. bujal...

    belum la! bila pos? :(

    BalasPadam
  12. kadang2 kita mahukan 'ketenangan' walaupun sekejap. saya pun sama..tak suka bingit..dan tak suka jadi tukang bingit...

    BalasPadam
  13. betul kak..nak2 kalu dgr mende yg berulang..sakit telinga..

    baik kita diam buat keje..layan fesbuk atau blog..bole gak sengeh2 baca status kwn atau cerita di blog..ehhehe

    BalasPadam
  14. kadang2 gambar pun boleh menceritakan 1001 benda kan..

    rindu kakcik! :)

    BalasPadam
  15. saya da pos semalam~kawan2 lain da dapat~~makcik bagi alamat rumah ke ofis ye? agaknya nanti makcik balik ada kat rumah tu~he~~

    BalasPadam
  16. bulan puasa ni saya nak buat N3 bergambar jer..takmo bebel2 :D

    BalasPadam
  17. betul tu kakcik, qema pun panas telinga kalau duk dgr org bebel haha

    BalasPadam
  18. ati kalau awai2 pagi
    mmg berat mulut...hehe

    BalasPadam
  19. adik mesti manja giler ngan mak kann..

    BalasPadam
  20. kalo mak membebel tanda syg..kalo mak menjeling pon tanda sayang..hehehe

    BalasPadam
  21. orang kata sekeping gambar boleh bercerita seribu perkataan .. lebih kuranglah !

    BalasPadam
  22. setuju...
    esok ww...
    ambil kesempatan

    dan ayu suka dgn perubahan blog kak.. senang nak faham dan terurus

    BalasPadam
  23. Lamanya saya tak menjengah ke sini. Rindu nak baca bebelan Kak Cik! hehehehe


    *Botol apa yang BUJAL tu nak bagi tuh? Botol susu kah??


    Sebal: Bahasa Indahnya ialah Kesal...!

    BalasPadam
  24. Dah berumur begini, gitulah ragam kita. Bila sunyi mau suasana bising. bila bising mau suasana sunyi..

    BalasPadam
  25. kak cik sama dengan bonda amy , x suka bercerita panjang lebar cukuplah dengan gambaran sekeping gambar...

    BalasPadam
  26. huhuhuhu....adik dah besar pun kena peluk dulu sebelum tido eh?

    BalasPadam
  27. dah penat bercakap... diam jer la... rehatkan mulut yang dah letih...hehe

    BalasPadam
  28. mcm kita lah kak erk...tak de gambo...tak de le post....ahakz....jom sarapan...ahakz

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com