Kawan-kawan kakcik

Rabu, 20 Julai 2011

Rabu tanpa kata-kata...










50 ulasan:

  1. Cantiknya panorama senja tu. Indah dan mengasyikkan...

    BalasPadam
  2. Azie...

    panaroma yang sentiasa membuatkan kakcik kagum pada kehebatan Maha Pencipta. :)

    BalasPadam
  3. saya pun tak nak kata apa-apa .. cuma nak tengok sahaja keindahan kuala terengganu !

    BalasPadam
  4. Kanda AL...

    Keindahan yang tidak sebenarnya dirakam oleh kamera murah saya!

    BalasPadam
  5. Sayapun nak bisu jugaklah hari ini.

    BalasPadam
  6. nak komen tanpa kata2 macam mana eh? huhuhuhu

    BalasPadam
  7. Myri...

    kalau boleh, kakcik pun nak diam je! :)

    BalasPadam
  8. eelobor...

    itulah kan? Letak simbol je kot! :)

    BalasPadam
  9. salam kakcik,

    ati suka sgt picca pemandangan nih :)

    BalasPadam
  10. pemandangan malam itu indah subhanallah

    BalasPadam
  11. indah sungguh pemandangan begitu..subhanallah...

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum kakcik..

    Hari Rabu jadi hari tanpa kata-kata..kuranglah dosa

    BalasPadam
  13. Ati...

    kakcik juga begitu. Sampai ada waktunya kakcik tak tahu hendak merakamkannya!

    BalasPadam
  14. Ajumohit...

    sebenarnya yang merah itu adalah pemandangan di awal subuh. :)

    BalasPadam
  15. Wa'alaikummussalam Ustaz...

    setelah menjaga kata-kata, jagalah hati juga, kan? :)

    BalasPadam
  16. mama
    terengganu memang cantik kan??
    jangan serik datang lagi =)

    BalasPadam
  17. Cheqna...

    iya, memang cantik. InsyaAllah, mama akan datng lagi - mungkin bersama keluarga. :)

    BalasPadam
  18. Bandingkan keindahan ciptaan Yang Esa dengan ciptaan manusia. Namun kalau Allah berkehendak segalanya pasti akan terjadi....

    BalasPadam
  19. suka tengok pemandangan bila matahari nak terbenam.. cantik warna dia..

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum KakCik Yo ng, lawor-lawor...nak kke sana gak akak nanti minggu depang!

    BalasPadam
  21. Kakzakie...

    DIA hanya berkata 'jadi' - maka jadilah...

    BalasPadam
  22. kakcik, org kata tak boleh tenung sangat masa matahari tgh terbenam..


    betul ker? kalu betul.... knp plak?

    BalasPadam
  23. Aizamia...

    saat matahari terbit dan terbenam, pandangan sangat mempesonakan. :)

    BalasPadam
  24. Wa'alaikummussalam Yong Halima...

    jangang lupa beli kepok gente bebanyok tau! :)

    BalasPadam
  25. Niez...

    kakcik tak tahu pulak tentang itu! :)

    BalasPadam
  26. itu gambo akak gi ganu hari tu ek?

    BalasPadam
  27. Mimi...

    iya. Gambo dari tingkap bilik penginapan kakcik di tingkat 8, Hotel Grand Continental. :)

    BalasPadam
  28. Pn Dr...

    Jumaat ini nak jaaaalannnn lagi! :)

    BalasPadam
  29. indah nya pemandangan..! kat mana ni..

    BalasPadam
  30. Fieza...

    di Kuala Terengganu. :)

    BalasPadam
  31. KAKCIK..
    semakin lama mengenali kamu, semakin ayu perasan bakatmu itu...
    kakcik pandai cari posisi, sudut dalam dunia photografie..

    dah layak rasanya kakcik beli DSLR, untuk simpanan dan kenangan sendiri..
    lagipun kakcik mmg rajin outstation..

    PS: adik pun turut tak berkata2

    BalasPadam
  32. rabu tanpa kata sampai adik pon tak nak kata apa2? hehe

    BalasPadam
  33. Ayu...

    impian untuk memilik DSLR tu memang ada. InsyaAllah, tengoklah macamana nanti. Andai ada rezeki, mungkin ianya akan kakcik miliki. :)

    BalasPadam
  34. AIM...

    hehehe... semuanya senyap sahaja! :)

    BalasPadam
  35. cantik sungguh pemandangan ni.. sejuk mata memandang

    BalasPadam
  36. makcik,saya check dengan kurier yang hantar botol tu~~19hb semalam baru sampai ofis diorang kat cheras~hari ni insyaallah sampai kot~~apepun ni track no. dia

    060302930925187

    kurier : citylink.

    BalasPadam
  37. RK...

    kakcik suka menghayati keindahan itu. :)

    BalasPadam
  38. bujal...

    InsyaAllah bila makcik balik petang nanti, adalah botol itu menanti. :)

    BalasPadam
  39. Halila...

    ciptaan Ilahi yang tak mampu kita nafikan keindahannya. :)

    BalasPadam
  40. Trengganu yang indah bilalah dapat sampai ke sana. adik kenapa tu?

    BalasPadam
  41. Cik Ina...

    InsyaAllah, Cik Ina akan sampai nanti bersama suami dan anak2. :)

    Gambo bawah tu - bukan Adik, tapi Bangcik. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com