Kawan-kawan kakcik

Isnin, 11 April 2011

Akhirnya...




48 ulasan:

  1. alhamdulillah..balance juga balance sheet nie kan

    BalasPadam
  2. kira "biji kopi" lagi ke kakcik?? hehehee

    BalasPadam
  3. Sahrom...

    Alhamdulillah. Selepas 'berhempas pulas'. :)

    BalasPadam
  4. Acu...

    dah itu kerja kakcik! :)

    BalasPadam
  5. banyakkk nya duit dalam akaun kakcik..

    BalasPadam
  6. Dr DZ...

    kalau itulah jumlah duit dalam akaun kakcik, tak payahlah kakcik susah2 bangun jam 4 @ 5 pagi! :)

    Dan pastinya, bapa kakcik akan mendapat rawatan terbaik. InsyaAllah.

    BalasPadam
  7. waaa...begheh dah?
    gi ler minom kopi dulu...
    kasi kepala reda...

    kakcik kat ofis ni, ayah saper jaga?

    BalasPadam
  8. tahniah kakcik!
    berjaya jugak - balance

    :clap::clap::clap:

    BalasPadam
  9. Asalamualaikum Kakcik,

    Akak blurr ni. Tak tahu apa cerita.

    BalasPadam
  10. kak chik nak tanya berapa minit baru selesai tu? mesti dah boleh menarik nafas lega.

    BalasPadam
  11. alhamdulillah..
    lega..
    bolehlah tarik nafas kesyukuran....

    BalasPadam
  12. budak teknikal macam aina tengok angka2 terus blur...mata dah letih tengok segala macam teori dan garisan lam dwg...hehehehe...

    apapun TAHNIAH pada kak cik pasai berjaya selesaikan kiraan bijik kopi...jom kita pi minum kopi...

    BalasPadam
  13. teringat masa ati kerja jd
    front ofc cashier di crown princess htl
    short dekat 3k...fening kepala di buatnya
    tengah mlm baru leh balik n kena potong gaji
    every month ...lastly lepas 1/2 tahun
    baru tahu masa hand over silap tulis
    amount tu...haruuuu..

    BalasPadam
  14. Q...

    kebetulan, hari ini bangcik (anak kakcik yang ke3) tidak ke sekolah. Bapa kakcik memang biasa tinggal sendirian semasa di rumah adik. Mudah2an semuanya baik2 saja.

    BalasPadam
  15. milo...

    selepas kakcik dapat ilham untuk batalkan semua catatan terdahulu dan buat semula. Sakit palo den!

    BalasPadam
  16. AzMask...

    tele selepas teleng! :)

    BalasPadam
  17. Wa'alaikummussalam KK...

    ceritanya dalam catatan di bawah tu... :)

    BalasPadam
  18. Cik Ina...

    selepas tidur, solat - buat semula, Alhamdulillah berjaya. :)

    BalasPadam
  19. Sal...

    memang lega sangat. Boleh buat kerja lain. :)

    BalasPadam
  20. Jun...

    kakcik suka minum milo! Kakcik biasa berurusan dengan 'budak' teknikal - memang diaorg blur dengan angka macam kakcik blur tengok garisan! :)

    BalasPadam
  21. Ati...

    memang kena hati2 kalau dengan angka ni - silap satu kosong(0) je - boleh membawa masalah yang besar!

    BalasPadam
  22. erk, account?

    lari selamatkan diri!!!!!

    BalasPadam
  23. malam ni kak cik bole tidur dgn lena..ehhehe

    esok bangun pagi dgn segar bugar...

    BalasPadam
  24. amboi..byknye biji kopi.

    Berpinar bijik mata saya :)

    BalasPadam
  25. kak cik...kalau saya dah lama juling main dengan angka-angka ni..hehehe
    main juta belaka...

    BalasPadam
  26. Hehehe baru nak komen mcm Cikgu Roslaini tu..

    Sempat juling tak mata nengok semua tuh? hehehehe

    KakCik hebat laaa.

    BalasPadam
  27. salam kak cik..oh tidak..saya sangat gagal dengan angka..huhu

    BalasPadam
  28. kalau chik na yang technical ni sure tak kan balance la balance sheet yg berjuta-juta tuh...

    BalasPadam
  29. pening tengok angka..adei,,nak pengsan nak pengsan

    BalasPadam
  30. kakcik...
    8 tahun lepas inilah kerjaku sebelum bergelar isteri kepada en zalie....


    PS: RM@!!!

    BalasPadam
  31. lega .. !

    bolehlah selesaikan yang baru pulak lepas ini.

    BalasPadam
  32. Salam kakcik;

    Banyaknya biji kopi...

    Kalaulah biji kopi saya setiap bulan macam tu... perghhhh... every month saya bawak anak bini melencong... kah..kah..kah...

    BalasPadam
  33. CGG...

    memang syukur sangat2. Alhamdulillah. :)

    BalasPadam
  34. gB...

    dah hampir 30 tahun kakcik 'bergelumang' dengan angka! :)

    BalasPadam
  35. SN...

    tadi dah lena sebab sakit kepala, sekarnga berjaga dan kepala masih sakit juga.

    BalasPadam
  36. Sufia...

    biji kopi tu dah lemau!

    BalasPadam
  37. Ros...

    kadang2 juling juga kakcik dibuatnya!

    BalasPadam
  38. Azie...

    hanya tengok angka yang kakcik tahu! Bahasa Inggeris pun gagal - nasib baik dulu2 matematik diajar dalam BM. :)

    BalasPadam
  39. Suri...

    sebenarnya sangat seronok bermaik dengan angka - cuma kadangkala, 'sakit' juga dibuatnya. :)

    BalasPadam
  40. Chik Na...

    cuma kena tahu puncanya. Kalau tidak susah juga. :)

    BalasPadam
  41. IS...

    IS kan punya kepakaran yang lain? Kakcik kalu mengemas, gagal tau! :)

    BalasPadam
  42. Ayu...

    mesti tak ada masalah Ayu mengendalikan akaun CR, kan? :)

    BalasPadam
  43. Kanda AL...

    dah mula pun, dan belum selesai lagi. :(

    BalasPadam
  44. W/salam Isa...

    memang banyak di atas kertas.. Kalau kakcik punya, mahu juga kakcik beli salah satu bahagian Sarawak! ;-)

    BalasPadam
  45. umang aih.. duit sape tu.. banyaknyaaaa...

    tapi syukurlah dah selesai.. tahniah kakcik!! :D

    BalasPadam
  46. Dr h4ni3...

    duit 'orang kaya yang ada projek'. ;-)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com