Kawan-kawan kakcik

Ahad, 22 Julai 2012

Doa Hari Kedua Ramadhan



Ya Allah, Dekatkanlah aku kepada keredhoanMu dan jauhkanlah aku dari kemurkaan serta balasanMu. Berilah aku kemampuan untuk membaca ayat-ayatMu dengan rahmatMu, wahai Maha Pengasih dari semua Pengasih.


16 ulasan:

  1. Selamat menunaikan ibadah puasa kak :) moga kita mendapat rahmat dariNya

    BalasPadam
  2. Salam Kakcik
    Amin...... selamat menyambut puasa utk kakcik sekeluarga

    BalasPadam
  3. selamat menyambut ramadan kak chik. moga kita semua dapat menunaikan ibadah ini dengan penuh kberkatan...

    BalasPadam
  4. Salam Mimi..


    Selamat berpuasa untuk hari kedua di tahun ini. Esok masuk OT, kan? Kakcik doakan semuanya selamat, InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  5. Salam Mama..

    selamat berpuasa untuk Mama sekeluarga juga. :)

    BalasPadam
  6. Salam Rina..

    selamat berpuasa dan semoga kita semua beroleh kekuatan serta keberkatan. :)

    BalasPadam
  7. Salam Kakcikseroja,

    Salam Ramadhan buat kakcikseroja sekeluarga, buka apa petang ni?

    BalasPadam
  8. Salam Kak..semoga kita konsisten menngerjakan ibadat di bulan mulia ini :-)

    BalasPadam
  9. Salam Ramadhan Hj Zed...

    belum fikir lagi nak berbuka dengan apa. Yang pastinya, mesti ada nasi bersama lauk dan teh o cair panas. :)

    BalasPadam
  10. Salam Sahrom..

    InsyaAllah.. sama2lah kita berdoa agar amal ibadat kita diterimaNya. :)

    BalasPadam
  11. amin...
    semoga kita semua akan mendapat keberkatan dariNYA..
    =)

    BalasPadam
  12. salam,

    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
    رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
    ★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

    pasang panjut tak tahun nih?

    BalasPadam
  13. Salam Cheqna..

    InsyaAllah. Amin. :)

    BalasPadam
  14. Salam Myri..

    kat KL ni dah banyak lampu...

    (huhuhu... teringat kemeriahan di kampung dan pesta panjut di Kuala..)

    BalasPadam
  15. tidak kira hari keberapa puasa tapi ianya mendapat keredhaan dari Allah swt.

    BalasPadam
  16. Salam Zue..

    semoga kita sentiasa berusaha untuk mendapat keredhoanNya. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.