Kawan-kawan kakcik

Selasa, 1 September 2015

Fesyen terkini. Cubalah kalau berani...




Selanjutnya DI SINI...

Kebelakangan ini ilham merudum semula.  Mungkin kena 'bercuti' lagi untuk dapatkan ilham terkini...

14 ulasan:

  1. hahahahahaha..kak cik PC mengaku tak berani...

    BalasPadam
  2. ni model promot buahan tempatan ni ...silap2 org tgk terus tak jd nk beli kah kah kah

    BalasPadam
  3. hahaahhaha hanya yg betul2 kuat je blh buat kakcik oi

    BalasPadam
  4. Aduihaihh. Memacam.... Ni bolehlah juga. Yang kami lihat selalu di negeri omputeh ni perempuan bertatoo seluruh badan hingga ke telinga. Tak pakai seurat benang pun selain setepek seluar kecil kat nun jer.

    BalasPadam
  5. huhu hebat tu kak cik, tak membazir pastu ngap terus haha :)

    BalasPadam
  6. model tu lelaki ke perempuan kakcik...

    BalasPadam
  7. hehe...saya ada nampak ni kat fb baru2 ni
    terasa kelakar pun ada juga
    terlebih kreatif

    BalasPadam
  8. Masuk neraka je berani bukan pada tempatnya

    Better berani ada EMPAT bini

    Itu baru benar berani

    Raja pun kecut? Lol!

    BalasPadam
  9. Ilham ni pun ok what..rare..kikiki..jantan lagi..auuwww

    Salam ukhuwah kak

    BalasPadam
  10. Sama le kita KC.....manjang merudumnya hihi....
    Tapi cantik pulak jadinya nyah tu

    BalasPadam
  11. Aduhai... memang tak boleh tahan melihatnya. Memang tak beranilah saya ni Kakcik nak mencuba fesyen musim buah yang ekstrem macam ni!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com