Kawan-kawan kakcik

Rabu, 26 Ogos 2015

Setakat itu jodohnya - Yatt Hamzah bercerai juga...

Allah SWT lebih mengetahui segala yang terjadi dan segala yang terbaik buat hambaNya, maka siapa pula kita yang memandai-mandai hendak membuat 'agakan' (spekulasi) itu ini.  Semoga mereka meneruskan kehidupan dengan aman dan tetap di jalan yang diredho Ilahi...


Walaupun sebelum ini pasangan Yatt Hamzah dan suaminya, Abdul Mutalib Abdul Syukor seakan menemui jalan damai dalam rumah tangga mereka namun takdir Tuhan itu lebih kuat untuk dilawan. Pasangan ini sudah sepakat untuk berpisah secara baik.
Yatt Hamzah dan suami bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur secara tertutup sekitar jam 4.23 petang semalam, lapor Berita Harian.
Sumber gambar dan berita : ROTIKAYA

23 ulasan:

  1. alahai..kesian..kenapa bercerai ye??harap2 masih ada jalan untuk diaorang bersama..

    BalasPadam
  2. Sedih pasti sedih siapa pun kalau boleh tak mahu tapi itulah qada' & qadar buat mereka.

    BalasPadam
  3. hmmmm .... semoga itulah jalan terbaiknya

    BalasPadam
  4. allahuakbar sedihnya....yatt ni kawan baik kpd kawan saya, masa dia nak buat keputusan utk berpisah dia minta pendapat dekat kawan saya...

    BalasPadam
  5. Hanya mereka yg megetahui mengapa perlunya perceraian itu...malah mereka telah cuba memperbaiki tp kuasa ALLAH...harap mereka tabah dan redha...

    BalasPadam
  6. Itulah dia qada dan qadar yang mesti kita yakini..PC yakin mereka dah berusaha sebaiknya untuk terus bersama..tapi takdir mereka..Allah saja yang tahu..dan siapa tahu satu masa mereka rujuk semula..itu rahsia yang Esa..

    BalasPadam
  7. Nampak bahagiakan KC.....tp tulah dah ketentuan Allah namanya....kita cuma boleh mendoakan mereka dari jauh .....

    BalasPadam
  8. hanya Allah yg tahu segala nya, kita hanya mampu berdoa yg terbaik utk Yatt dan bekas suami nya..

    BalasPadam
  9. pernah dah mereka berusaha kan kak cik untuk kembali bersama, apapun jodoh pertemuan di tanganNya juga..

    BalasPadam
  10. jodoh pertemua ajal maut ditangan tuhan ...mukin itu yg terbaik.... hiii dtg melawat n followw

    BalasPadam
  11. Pandang ke hadapan..masih jauh perjalanan yang perlu diharung, baik berdua atau sendiri..orang keliling jangan beri tekanan yang tidak perlu pada mereka. Cukup apa yang mereka tanggung..

    BalasPadam
  12. Ntahlah... kekadang tak faham juga saya... mudah sangat ceraiberai...

    BalasPadam
  13. Innalilah, moga baik2 je demi anak

    BalasPadam
  14. Moga mereka tabah..hadapi segala.. dugaan ini..

    BalasPadam
  15. mungkin itu yang terbaik kot.. kesian tapi kita pun tak tau apa masalah diorang

    BalasPadam
  16. Allah maha mengetahui. Semoga ada jalan yang terbaik buat mereka.

    BalasPadam
  17. semoga kehidupan mereka berdua lebih baik selepas ini. sama-sama kita doakan.

    9 tips banyakkan susu ibu

    BalasPadam
  18. Eh, dah bercerai? Tak tahu pun kisahnya rumahtangga si Yatt ni bermasalah. Kalau dah itu jalan terbaik, akur ajelah. Jodoh tak panjang, nak buat macamana lagi lepas puas berusaha.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com