Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 17 Januari 2015

Pasar Tani Pasca Banjir, Kg Gajah, Perak...

Disebabkan cuaca di sini sangat panas, tidak banyak gambar yang kurakamkan.  Walaubagaimanapun, sewaktu melalui kawasan kampung berdekatan, rupa-rupanya masih banyak rumah yang terkepung oleh air sedalam dua atau tiga kaki (tiada gambarnya kerana cuaca sudah mula gelap dan agak tidak selamat untuk berhenti di tepi jalan semata-mata untuk mengambil gambar)





10 ulasan:

  1. assalamualikum dan selamat pagi kakcik, best lah kakcik selalu ada laporan harga barang, agak murah kalau bandingkan dengan harga di brunei ni..

    BalasPadam
  2. best la pasar tani ni mak...siap ada tanda harga lagi kan....

    BalasPadam
  3. hrga kita terkawal la di sini ye kakcik...senang pembeli nak buat rujukkan harga.

    BalasPadam
  4. Kobis tu jimat sampai 70% !!

    Bagus la ada carta pembandingan harga macam tu..
    Saya dah lama tak kr pasar tani..

    BalasPadam
  5. Wah kakcik..
    Sejak bersara sering ikut Abg Mus kerja..
    Habis semua pasar tani kakcik lawat....
    Pasar mmg best...

    BalasPadam
  6. Contoh yang baik untuk pemasar tani di Penang.

    Tapi letih juga kalau hari-hari nak kekal standard yang begitu...

    BalasPadam
  7. semakin pulih agaknya kakcik di kampung gajah ni ye... ada juga hasil tanaman yang diniagakan semula disini, Alhamdulillah..:)

    BalasPadam
  8. Teruja saya tengok gambar dua terakhir tu. Kalau saya ada kat situ, macam-macam saya beli tapi masaknya tak jugak :)

    BalasPadam
  9. nampak sayur buah seakan segar....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.