Kawan-kawan kakcik

Selasa, 8 Julai 2014

Tak lama lagi...

... tidak ada sebarang perancangan khusus. Cuma berharap agar sisa-sisa usia yang masih ada dapat dimanfaatkan ke jalan yang mendapat redho Ilahi...




17 ulasan:

  1. oh kakcik pas ni boleh layan hobi la kan...

    BalasPadam
  2. Salam Kakcik
    Insya ALLAH lepas ni boleh berehat-rehat dan dapat tumpukan kepada apa yg kita selalu tak dapat buat waktu bekerja..:)

    BalasPadam
  3. salam bonda...bonda dah nak bersara ke...emmm..takpelah..dah masanya bonda berehat..nanti boleh la datang JB..hehe

    BalasPadam
  4. salam kakcik
    Insya Allah nanti duk rumah lebih banyak masa terluang...

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah. Mak saya dulu pun ambik opt juga kak. Tapi, lepas bersara jer, dia tak juga berehat. Sibuk nak jaga anak saya. Anak saya dah besar, dia sibuk mengendeng cucu lain pula. I guess, pada dia pencen bukan untuk berehat, tapi untuk berbahagia dengan cara dia sendiri.

    So, saya doakan agar Kakcik akan berbahagia dengan pilihan hati Kakcik. Amiiin.

    BalasPadam
  6. Mak ayah bila ckp syarat, diorang pun pencen. Skg ni mg btol2 rehat. Jalan je keje. Heheheheh!

    BalasPadam
  7. banyak yg boeh dibuat perkara2 ygtak boleh dibuat sblm ni...boleh jugak bermain dgn cucu sepuasnya..

    BalasPadam
  8. Pasni boleh berehat puas-puas kak cik..(^_^)

    BalasPadam
  9. semoga dah bersara nnt, hari2 mak adalah hari2 yang indah. :)

    BalasPadam
  10. Saya pulak yang tak sabar macam saya pulak yang nak pencen.. hehehe..

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah. Nanti dah boleh rehat sedikit dan tak pening dengan beban kerja pejabat dah.

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum kak. Lama saya tak jenguk sini, dah dekat setahun, saya baru tamat Kolej Matrikulasi. :)

    BalasPadam
  13. Mula2 resign mesti mcm nak pitam...serba tak kena sbb selalu sibuk buat kerja kan.....lama2 ok la

    BalasPadam
  14. kakchik nak pencen dah ke?. selamat datang ke SRSM. sehari suntuk buat kerja yg tak habis habis..huhuh

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.