Kawan-kawan kakcik

Selasa, 8 April 2014

Kalau aku tak jemu menanti, keluarga mereka apatah lagi...

Ya Allah Ya Tuhanku
hanya Engkau Yang Maha Tahu

Berikanlah petunjukMu
walau sehebat mana jalan berliku

Biar apa pun rencana manusia
KuasaMu tetap tiada tandingannya

Biar bagaimanapun keadaan mereka
kembalikanlah agar persoalan terungkai segera...

#masihmengharap #pulanglah #doauntukmh370 #prayformh370

13 ulasan:

  1. Betul tu...walaupun berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...siaran langsung tv3 dengan Datuk Hishamudin malam tadi tentang harapan baru MH370 buat hati ini berbunga2 penuh harapan... sambil air mata berjurai2 keluar...

    BalasPadam
  2. ye..dah tentu..itu yang kita semua harap kan..

    BalasPadam
  3. Semoga Allah permudahkan usaha mencari mereka..amin

    BalasPadam
  4. Saya tetap ikuti sampai kehari ini..malam semlm tgk berita khas TV3 lansung Antara DS H dgn bapa seorg penumpang tu ..buat saya menangis...Tkasih buat team SAR..jasa mereka semua sgt mulia...

    BalasPadam
  5. Berita terkini seperti mengesahkan penantian ini bakal berakhir tak lama lagi...Semoga segala misteri akan terjawab dalam tempoh terdekat......

    BalasPadam
  6. betul tuh kakcik, dalam hati msh sentiasa berdoa n berharap...moga cpt dijumpai

    BalasPadam
  7. Saya pun..masih mendoakan yg terbaik buat mereka. Tak henti mengharap yg mereka masih hidup, walaupun agak mustahil mengikut logik akal.

    BalasPadam
  8. x tau apa nasib mereka...kita hanya mampu berdoa....

    BalasPadam
  9. betul tu kakcik. saya pun masih berharap yg mereka akan kembali...

    BalasPadam
  10. Sedih kan kakcik tak tau kesudahannya

    BalasPadam
  11. Semoga ada berita yang baik selepas ini kan Akak.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com