Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 17 Ogos 2013

10 Syawal 1434H...

Pergi pasar.  Balik dari pasar,  jalan-jalan cari makan dulu...
Fikirkan apa tu bang?
Ooooo... Abang fikirkan tentang bangunan tu ya?
Toseinpun dah sampai.  Jomlah kita makan.
Canggih kedai mamak. 

12 ulasan:

  1. Adik tak ikut ye kakcik. Mesti sedap atas katil lagi dia ye - cuti sekolah:)

    BalasPadam
  2. sedapnyee tosai..pepagi mkn..nk crk ;)

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya kakcik.Teringin pula nak cari tosei mcm tu.

    BalasPadam
  4. 10 syawal... kena kerja plak... huhuhu
    Selamat Hari Raya Kak

    BalasPadam
  5. Lama tak pekena tosai ni..Selamat Hari Raya kak

    BalasPadam
  6. Lama tk singgah sini. Lama tak mkn tosai..

    BalasPadam
  7. mak saya pandai buat tosai..saya paling suka tosai makan dengan kari sardin..peghh!!!terangkat..kena pulak dengan kopi o segelas..heheh

    BalasPadam
  8. IM jarang makan tosai walaupun IM tahu berbanding roti canai, tosai lebih baik dari sudut nutrisinya.

    Bapa IM dulu hampir setiap hari pekenan roti canai dengan teh tarik. Mungkin asbab untuk dia mendapat sindrom kegagalan buah pinggang.

    IM pun suka teh tarik. teh tarik jenama Ali cafe.

    Tapi mulai hari ini IM akan perlahan-lahan menukar habit kepada minum teh O atas nasihat dari pakar nutrisi yang IM dengar ceramahnya minggu lepas.

    Apapun, selagi suami dan isteri boleh sama-sama ke pasar, itu maknanya mereka adalah pasangan yang bahagia!

    Syukur atas segalanya...

    BalasPadam
  9. hahaha ayah bob menung sampai senget2 mulut

    BalasPadam
  10. sedap jugak makan tosei...cik abang jauh termenung...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.