Kawan-kawan kakcik

Rabu, 22 Mei 2013

Kenangan terindah...


43 ulasan:

  1. Assalamualaikum..
    Kak chik Apa Khabar..?
    Lamanya tak ke sini..blog sendiri pun lom masuk masuk lagi..hihi..

    Seronoknya sudah dapat ke mekah..alhamdulillah...

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..mesti seronok ye kakcik..Mudah2an ada rezeki untuk saya dan suami ke sana satu hari nanti.

    BalasPadam
  3. ptt lah lama pemilik blog bercuti....

    selamat pulang kakcik, semoga sihat je hendaknya

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...telah selamat kembali...pasti setiap detik ketika disana takkan dilupakan sepanjang hayat..

    tak sabar tunggu entri kakcik seterusnya..

    BalasPadam
  5. alhamdulillah dah selamt kembali yer kakcik...

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..dah pulang kak ya..

    p/s ralat sebab dapat tahu tarikh kak berangkat dah terlewat. ada benda nak diposkan..sedih

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.. syukur kakcik dah selamat pergi dan pulang dari tanah suci.

    wah..tgh hebat contruction kat luar tu ye.. kan main tinggi2 kren tuh..

    BalasPadam
  8. Ptut la lmer menyepi....tahniah dpt mnjejakkan kki ke sana...miga kcik kcik shat shj...

    BalasPadam
  9. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    BalasPadam
  10. Alamdulillah...selamat pulang kakcik...harap dipermudahkan segalanya sewaktu akk berada disana ...semoga kami juga akan dapat kesana satu hari nnt...InsyaAllah...

    BalasPadam
  11. alhamdulillah...moga sihat juga hendaknya...

    BalasPadam
  12. Dak balik ye kakcik.. Alhamdulillah..
    Nanti cerita la pengalaman kat sana..

    BalasPadam
  13. Kak dah balik ye. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah Kakcik dah selamat balik moga duanya pun sihatlah. Alhamdulillah jugak dah selamat mengerjakan umrah. Teringat dulu satu entri masa Along gi umrah, berkat doa anak dpt juga mak dan ayah pulak pergi.

    BalasPadam
  15. Alhamdulilah...dah selamat kembali ke tanahair

    BalasPadam
  16. slmt plg kak cik...hrp2 sy dpt mengikut jejak kak cik x lama lg aminnnn

    BalasPadam
  17. Alhamdulillah...smga saya dapat kesana juga suatu hari nanti..

    BalasPadam
  18. selamat kembali ke tanah air kakcik. bestnyaaaaaa

    BalasPadam
  19. mak...terharu sy mak dah sampai sana...selamat kembali mak...xoxo

    BalasPadam
  20. Alhamdulillah.. smoga selamat balik

    BalasPadam
  21. Syukur alhamdulillah selamat semuanya kakcik. Moga ibadah diterima olehNya. Amin..

    BalasPadam
  22. Alhamdulillah kak.....dah selamat semuanya....Rindunyaaaa nak ke sana lagi.....

    BalasPadam
  23. salam mak n ayah bob..selamat kembali ke tanah air:)
    memang kenangan terindah kan

    BalasPadam
  24. assalam kakcik...

    alhamdulillah..dah selamat kembali ke Malaysia.

    BalasPadam
  25. Alhamdullillah dah balik yer.. Seronok kan.. terimbau kenangan dulu.. :)

    BalasPadam
  26. alhamdulillah

    syukur dgn segala limpah kurnia Allah

    BalasPadam
  27. Rindunya nak ke sana lagi .. (_ _)'

    Moga Kakcik Sehat & Selamat menjalani ibadah ... ^^

    BalasPadam
  28. Aikkk...kak...masa saya pergi tahun 2011 byk kren2 tu...now pun byk lagik...tak siap2 lagik gamak nya....

    BalasPadam
  29. Alhamdulillah. .sampai jugak kakcik kat sana..dan selamat kembali..

    BalasPadam
  30. Alhamdulilah...
    selamat kembali ke tanah air mak..
    rindunyaaaaa dekat mak.. hehe~

    BalasPadam
  31. hai mak! hai ayah bob!


    banyaknye kren kat belakang!!! amik gambo malam lawa nih! hehehehe~

    BalasPadam
  32. alhamdulillah.. teringin juga jejak kaki kat sana :')

    BalasPadam
  33. alhamdulillah akak dah selamat ke sana
    semua org teringin uhuhu

    BalasPadam
  34. assalamualaikum kakcik...alhamdullilah sampai jua hajat dihati utk menjejakkan kaki di tanah suci...;)

    BalasPadam
  35. Assalamualaikum Kakcik.. Lama benar Nur tak bertandang ke blog ni.. Maaf ye kak.
    Syukur Alhamdulillah segalanya telah selamat dan tertunai hajat Kakcik untuk ke Tanah Suci dengan suami tersayang. Bila melihat gambar2 Kakcik, terubat rindu di hati..


    BalasPadam
  36. moga kakchik sihat2 je sekarang ni... biasanya org blk dari mekah ke malaysia akan batuk selsema kerana perubahan cuaca...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.