Kawan-kawan kakcik

Khamis, 11 April 2013

Dimanakah Siti Syafiqah?...

...andai sesiapa yang ada maklumat tentang gadis ini, silalah sampaikan maklumat tersebut ke balai polis berhampiran anda...




Gambar-gambar di atas kakcik ambil dari blog Anyss.

26 ulasan:

  1. Semoga Siti Syafiqah selamat & akan balik ke rumah. Harapnya cuma merajuk & ada di rumah kawan saja, jangan la terjadi yg bukan2 pada dia..

    BalasPadam
  2. Semoga dia selamat & kembali kepangkuan keluarga..

    BalasPadam
  3. Hairan ya..budak budak sekarang ni selalu hilang...kenapa ya..merajuk ker,di lari kan orang ker..Semuga mereka ni pulang semula ke pangkuan keluarga dengan selamat...

    BalasPadam
  4. kerap betul kes orang hilang. apa2 pun mudah2an dia selamat kembali ke pangkuan keluarga..

    BalasPadam
  5. Semoga adik Syafiqah selamat dan kembali ke pangkuan keluarga.

    BalasPadam
  6. Kak cik.. harap-harap dia tak lari ikut boyfriend ke ape? Kes kat tv3 ni dulu, anak seorang rakan Host di sini, kata anaknya baik, kat rumah anak yang ikut cakap, siap masuk WHI lagi masa dia hilang...tup tup.. ikut boyfriend... malu sahabat itu..

    BalasPadam
  7. ada anak saudara mara saya macam ni la..budak naive tak reti nak ke mana-mana sorang diri, tetiba hilang. Rupa-rupanya ada sorang tomboy ni mandrem dia bagi dia lupa balik rumah..buat report pun tak jalan...last-last buat macam gangster pi ambil dia kat rumah tomboy tu (dan juga bantuan perubatan tradisional)

    BalasPadam
  8. takut dgn keberanian budak2 skrg...mereka tak pikir panjang nak buat sesuatu

    BalasPadam
  9. Minggu ni saja KZ jumpa 3 kes di laman fb pasal anak dara hilang ni...sesak nafas juga bila mengenang KZ pun ada 3 orang anak dara. Semoga segalanya berakhir dgn baik!

    BalasPadam
  10. Nyami nyamiii enaknya sampe bikin saya ngiler :).
    sekalian konfirmasi, sudahkan anda follow balik??

    BalasPadam
  11. pengalaman mencari orang hilang berkali juga...tak dapat bayangkan kerisauan sanak saudara kaum keluarga.Segala tempat diredah...

    BalasPadam
  12. js ada terbaca dlm fb aritu...semoga cepat2 ditemui semula...insyaallah

    BalasPadam
  13. Jalan2 nanti boleh perhati2kan, mana tahu jumpa pulak..InsyAllah

    BalasPadam
  14. minta2 selamat hendaknya . tak dpt bayangkan perasaan mak bapa dan keluarganya.

    BalasPadam
  15. hrp2 dia cpt dpt dijumpai, kesian pg family dia menunggu... tp hrpnyer jgn lah sampai ikut bf ke apa, zmn skrg nih ramai sgt remaja hilang ikut bf...

    BalasPadam
  16. Harap pulang dgn segera. Risau lk kan.

    BalasPadam
  17. Semuga selamat dan pulang ke pangkuan kluarga...ada ustaz bagitau klsu anak hilang stau lari rumah..ambil gambar bacakan waddhuha...sampai ayat 5..hembuskn pada gambar kemudian tonggengkn.kpala kbawah..bacakn lagi hembuskn..buat sbyg hajat dahulu...insyaallah...sekadar berkongsi..nekcik slalu buat klau kucing kluar rumah atau anak a.ak lrpak lama lama kat luar..

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum,
    terima kasih dengan entri ini. Semoga siti syafikah kembali e keluarganya dengan selamat.

    BalasPadam
  19. Terima kasih Kakcik for the posting. Saya Lisa, kakak Siti Syafiqah. Saya harapkan doa yang baik2 utk adik saya. Utk Nekcik, terima kasih dengan saranan.

    BalasPadam
  20. ramai sgt remaja hilang sekarang ni kan?

    BalasPadam
  21. Kakcik Seroja: syukur alhamdulillah Siti Syafiqah sudah ditemui semula dalam keadaan sihat dan selamat. Terima kasih di atas perkongsian entri ini. Doa kalian, hanya Allah mampu membalasnya.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com