Kawan-kawan kakcik

Khamis, 14 Mac 2013

Senyap-senyap Kenchana Dewi kahwin lagi...

... tapi ada artis Melayu dah ribut taufan puting beliung pun tak sudah-sudah juga kisahnya ...

Tahniah.
Sedikit tentang Kenchana di SINI

47 ulasan:

  1. Suami baru ke? Tak tahu pula ;)

    BalasPadam
  2. bila divorced...tak kalut mcm artis melayu pun,bercerai mcm nak rak riuhnya..

    BalasPadam
  3. tak tau pulak dah cerai dan kawin lain

    BalasPadam
  4. bila plak dia cerainya dgn dlu....? tiba2 da kwin lain pulak ni....diam2 je dia ni....

    BalasPadam
  5. Oh kira kawin baru la ni yea..tahniah!

    BalasPadam
  6. kan...
    terkejut gak baca pasal KD ni semalam...
    eh..bila masa dia bercerai..

    BalasPadam
  7. Bagus la camtu. X payah kecoh kecoh sangat. Yg penting jodoh kekal.

    BalasPadam
  8. saya pun baru tau baca entry kakcik ni.. ;)

    BalasPadam
  9. senyap2 macam ni lagi bagus dari riuh sekampung..
    sebenarnyzi pun tak tau dia dah kawen lain hehehe

    BalasPadam
  10. ooo...tak tau pun dia dah single, dan skrng dah kahwin pulak...ermmm

    BalasPadam
  11. laaa saya br tau citer ni gak.bila masa dia cerai ye?bagus gak la senyap2 je..takde la kontroversi bagai mcm artis2 melayu kita.

    BalasPadam
  12. waa...suka dia ni...xde kontroversi pun...

    BalasPadam
  13. owh... tahniah... suka gak dgn dia nih...

    BalasPadam
  14. Semuga mereka bahagia hingga ke hujung usia

    BalasPadam
  15. takpe yang penting jangan drama banyak. ni gaduh pun nak cerita...

    BalasPadam
  16. Oh..dia dah cerai ke? Tak taulah pulak kisahnya. Senyap jer...x macam artis Melayu kan. Ker, sebab wartawan hiburan ada 'kaki' kat pejabat agama? Hehehehhehe

    BalasPadam
  17. senyap2 dah ada yg baru je.. kalau retis melayu dah heboh abis semua dicerita hehhe

    BalasPadam
  18. bercinta x perlu heboh bila dah kawin mmg patut di hebahkan ...

    BalasPadam
  19. hensem jgk husben br dia. hehehe...

    BalasPadam
  20. KC, baru tahu dia kawen baru, apa2pun tahniah.

    BalasPadam
  21. Ohh baru tau la kak cik.. diam2 je kan

    BalasPadam
  22. Ouh, dia dah pnh cerai ke? Sy ni lagilah tatau pape. Walau apapun, hensem lakinye. Hahahahah!

    BalasPadam
  23. Bile die bercerai ni?tuo2 kawin baru..

    BalasPadam
  24. uik..la baru tau dia mnjanda la slama ni ek? sbb dia dh ada anak bsr umur 17 rasanya..

    BalasPadam
  25. wah...da kawin lagi..?tahniah utk KD

    BalasPadam
  26. dia punya cakap melayu, lagi bagus dari sesetengah artis melayu

    BalasPadam
  27. Ensem betoi suami baru dia tu, hehe..

    BalasPadam
  28. eh...tak tahu pulak dia dah bercerai dulu...kahwin lain dah ye...saya pun suka dengan dia ni...

    BalasPadam
  29. Memang x tahu dia dah bercerai ngan suaminya dulu,tup2 dah kahwin lg...

    BalasPadam
  30. muka pun macam anak remaja..

    BalasPadam
  31. ooo...suami dulu bercerai ke???

    BalasPadam
  32. tahniah kenchana dewi..hehe. semoga berbahagia hinggalah ke akhir hayat.. :)

    BalasPadam
  33. lah kawin baru ke.. seyes sy tak tahu kak.. ketinggalan btl sy ni kan... kalau x baca blog akak x tahu sy...

    BalasPadam
  34. assalamualaikum kakcik...tahniah2..;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com