Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 22 Mac 2013

Manis bagi kita...

...di lidah orang lain mungkin berbeza rasanya!

Oren ini rasanya manis di lidahku, maka mampulah aku menelannya.

21 ulasan:

  1. terliur acik tengok gambar ni..cuaca panas lak tu

    BalasPadam
  2. buah ni kalau manis memang sedap rasanya :)

    BalasPadam
  3. aah..kekadang sy ckp manis, mil kata masamnyeeeeeeee smpai kreot2 kening!

    BalasPadam
  4. bestnya limua buat jus kak cik :)

    BalasPadam
  5. Buat air minuman tu lagi sedap..kan Kakcik.

    BalasPadam
  6. Sedap..limau tuh kalau manis kan Kak Cik

    BalasPadam
  7. merembes-rembes air liur dlm mulut bila nampak buah oren

    BalasPadam
  8. Kan kak. Lain orang lain citarasa.

    BalasPadam
  9. Mujur dapat yg manis... ada juga dapat yg masam2 kelat ^_^ tp tetap ku sesah juga :)
    Selamat malam kakcik..

    BalasPadam
  10. Tak pandai pilih la kak, dah balik rumah, potong dan makan baru tau manis ke masam.. satu hal nak menghabiskan kalau masam, takde sapa nak makan..

    BalasPadam
  11. awat potong lagu tu..saya suka potong lawan dia..senang nak makan..tak merecik bila gigit..heheh

    BalasPadam
  12. huuu.. dah lama x makan oren/limau..

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam
  13. As salam Kak Cik,

    Vitamin C asli ni! Kata org nak tahu oren tu manis atau tidak pilih yg harum baunya...dah cuba mmg betul! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.