Kawan-kawan kakcik

Rabu, 13 Mac 2013

Bila penat...

...berehatlah dulu buat seketika,

bila tiba di puncak, pastinya kau rasa bangga dengan segala lelah
dan usaha yang telah kau lakukan.

(edisi bilatiadailhamgambarlamadijadikanmangsa)

17 ulasan:

  1. tahniah atas pencapaian abe mus !

    * tak adalah lama sangat gambar ini.

    BalasPadam
  2. waa bestnyer daaah la macam kat gunung kinabalu...

    BalasPadam
  3. kalau cheqna ni kompem semput,mengah,lelah dan yang sewaktu dengannya =)

    BalasPadam
  4. Zana ni belum naik dah mengah, tu baru kaki gunung...

    BalasPadam
  5. hepi nye kalau dpt tawan kan...tp tu la js tengok dr bwh pun dh mengah...hehe

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kakcik...seronoknya dapat daki gunung...tahniah..;)

    BalasPadam
  7. amboi ade juga aktiviti daki2 gunung ni ye kakcik

    BalasPadam
  8. masa ni mak naik sekali ke tidak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takde maknanya mak nak naik sekali... Hehehe...

      Waktu ni mak baru lepas 4 bulan menjalani pembedahan memasukkan skru kat tulang belakang.

      Padam
  9. hehe.. ku jejakkkk jalan yg berliku... tetiba kuar lagu neh pulak.. ye ayah, tgk gambar2 ayah membina impian saya mendaki tempat ini juga... pastiiiii~

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.