Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 8 Februari 2013

Bonus Tabung Haji...

Dalam berita TV kata bonus tertinggi dalam tempoh 50 tahun.  Tapi di suratkhabar (tak beli, tengok pejabat punya) kata untuk tempoh 12 tahun (yang ini memang logik, sebab Tabung Haji pernah beri 'bonus' 9% dalam tahun 1990an dulu)...
Wallahhuaklam...

22 ulasan:

  1. Terang-terang saya berani kata, ini semua berita memancing...! Politik punya hal, kelentong tu perkara biasa jer.

    BalasPadam
  2. Ye ke ni...? skrng smua bende nak dibagi....huhuhu....

    BalasPadam
  3. sebab tu rasa simpati dengan orang percaya berita tv bulat-bulat...

    BalasPadam
  4. mmg slalu berita tv & dlm paper bercanggah..apa lg realiti nya..yg tak tau cerita sbnrnya terima la semua tu bulat2 sebagai fakta..sdg kan ianya tak btl..

    BalasPadam
  5. Berita mmg gtu... Jrg baca berita... Tpi bab bonus.. Org bagi amik je kan... Heee

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah.. bertambahlah sedikit simpanan yang tak berapa banyak tu.. syukur..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.... sikit atau banyak atleast ada jugak kan hehe..

    BalasPadam
  8. 100% kakak setuju dgn apa yg azieazah katakan.

    BalasPadam
  9. aritu baru je borak dgn suami psl bonus TH, dh agak kali ni mesti tinggi sbb nak PRU. Sekali betul2 tinggi.

    BalasPadam
  10. Dah beri sana sini..masih kah ada lagi yg berbaki utk masa akan datang....

    BalasPadam
  11. Semakin bertambahlah orang menabung di Tabung Haji.. Strategi win-win

    BalasPadam
  12. alhamdulillah...sekiranya ini betul2 berlaku
    laknatullah...sekiranya ini hanyalah omong kosong

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com