Kawan-kawan kakcik

Rabu, 2 Januari 2013

Tarikh bayaran pencen 2013...

Disebabkan dari katakunci carian, kakcik lihat ada yang masuk ke blog ini untuk 'mencari' tarikh bayaran pencen, maka kakcik letakkan di sini tarikh yang kakcik ambil dari Portal Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)...


16 ulasan:

  1. eh.macam sesat je sy.taktau nak komen apa...hahaha

    BalasPadam
  2. Hehehehehe....sy sengih sorang2 baca entri ni.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Cik

    lama lagi saya nak pecen....

    BalasPadam
  4. lama lagi sy nak pencen ni...tu pun kalo panjang umur...Insyaallah ....

    BalasPadam
  5. so, gaji kakitangan awam pun dekat2 tarikh tu jugaklah kan, kak

    BalasPadam
  6. terima kasih .. saya memerlukan maklumat ini.

    BalasPadam
  7. saya memang dah pencen..tapi tak terima bayaran..heheh

    BalasPadam
  8. Di sana kisah pembayaran gaji...di sini pembayaran pencen..Seronok orang pencen dapat keluar duit awal.

    BalasPadam
  9. Seronok juga kalau dah pencen.....goyang kaki tapi dapat bayaran...he..he..he

    Saya lambat lagi nak pencen kakcik....

    BalasPadam
  10. kalau kerja sendiri, memang tak ada lah pencen ni..hehe..sabar je lah

    BalasPadam
  11. baru keja 4 tahun ngan gomen tapi rasa tak sabar2 nak pencen hahahaha

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.