Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 November 2012

Jom sarapan...





Sebenarnya gambar-gambar di atas kakcik rakam sewaktu kakcik dan suami 'minum petang' sebelum balik kerja petang semalam...

30 ulasan:

  1. saya suka roti bakar sapu kaya dan butter...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan waktu roti itu masih panas dan garing, memang sedap. :)

      Padam
  2. Balasan
    1. Jommmm... pagi ini kakcik bawa bekal lagi. :)

      Padam
  3. bestnyer blh minum petang sama2 cik abg... dana sejak dh ada anak nih minum ptg kt umah je lah, itu pun dana mkn kul6 edy dpt minum ptg kul7lbh sekali ngn dinner heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak2 kakcik dah besar, jadi kami ada lebih masa untuk berdua. :)

      Padam
  4. selamat pagi Kak!!

    saya lom sarapan
    ( dah ngadap blog)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah kita... kakcik pun belum sarapan lagi sebenarnya. :)

      Padam
  5. Saya dah sarapan. selamat bersarapan kak!

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..che abg beli roti canai utk sarapan pagi ni..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sesekali sarapn roti canai, sedap juga. :)

      Padam
  7. ingatkan mak betul2 dah sarapan..awalnya hehehee

    pagi ni ada perhimpunan ada makan2 free:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syukur dapat makan percuma, jimat belanja. :)

      Padam
  8. Saya pagi ni minum jaa.... tak ada yang menarik kat kantin

    Chik Att

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat kantin pejabat kakcik tu, rasanya kalau kakcik pejam mata pun kakcik dah tahu duduk letaknya makanan yang mana... ;-)

      Padam
  9. wah...sedapnya roti bakar tu kakcik...mmy feveret Ina tu....nyam nyam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ina, roti dalam gambar tu kakcik cuma makan 1/4 je. Yang lain, suami yang 'ngap'. :)

      Padam
  10. Balasan
    1. Mama sarapan dengan bekal yang mama bawa dari rumah tadi. :)

      Padam
  11. Salam Kak Cik, romantique gitu ngan Cik Suami santai minum ptg yer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Ita,

      syesyekali nak juga beromantika de amor... :)

      Padam
  12. Salam Ukhwah kak cik..
    jalan-jalan sini baca blog kak cik yg byk info.. (^_~)
    saye suke!! Take Care

    BalasPadam
  13. Balasan
    1. Kakcik sarapan nasi yang dibawa dari rumah. :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.