Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 November 2012

Antara Aamir Khan dan Rozita Che Wan...

gambar-gambar adalah dari pakcik google...

Aamir Khan (pelakon popular dari Bollywood) dan ibunya telah
selamat menjalani ibadah Haji.  Semoga mereka mendapat haji yang
mabrur dan terus menjadi  Muslim yang 'baik'.

Tak pasti drama atau filem yang mana yang benar-benar telah
menonjolkan 'bakat sebenar' Che Ta ini.  Yang pasti, namanya
lebih 'meletup' kerana digossipkan dengan sianu itu, sidia ini
dan siapa-siapa lagi.  Semoga Che Ta segera bertemu jodoh semula.

28 ulasan:

  1. aamir khan tuh sy suka cerita2 lakonannya.. cik ta tuh sy tgk yg lebihnya lawa bodi dia la.. tuh yg ramai yg menebeng tuh..:p

    BalasPadam
  2. Rozita Che Wan tu skg modal paling hangat untuk kite mendpt dosa, kakcik. Tp sy setuju dgn Kakcik, moga dia bertemu jodoh.

    BalasPadam
  3. amir khan..nyue suka...cikta, xminat

    BalasPadam
  4. Wah ammir khan.. Suka... Rcw?? Alamak... No komennn :p

    **maaf kakcik, lama ros xsinggah... :)

    BalasPadam
  5. Che Ta...ohhh che ta...
    Aina suka tengok dia berlakon tapi kalau bab gosipping tu kadang2 naik gerammm...pas tu badan tu bila ambik gambo suka lentik2 gitu..hurmmm...

    Lama tak layan cita hindustan...

    BalasPadam
  6. Amir Khan dah Haji ...

    kita punya turn ....
    insyaallah

    BalasPadam
  7. semoga giliran saya sampai jugak nanti..

    BalasPadam
  8. suka dengar che ta bercakap tang loghat utara dia tu. filem/drama takde yg menarik

    aamir khan, dalam cerita 3 idiots tapi malangnya saya belum tengok lagi.

    BalasPadam
  9. ada jugak la dua tiga drama yg cek ta ni berlakon dayah ingat.. yg dyh paling tak lupa dalam diari ramadhan rafique .. ada jugak dayah baca artikel cek ta kata dia perasan nama dia tak masuk dalam senarai anugerah skrin dan dia mengaku dia main ambik je apa job pun,lepas nih katanya nak memilih watak sikit.... hehe.. itu yg dayah baca kat mana ntah..dah lupa..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum,
    Dah lama tak tengok Aamir Khan dlm filem...best kan dia, jaga maknya selepas arwah ayah meninggal.

    BalasPadam
  11. saya suka dua dua!

    tunggu SRK buat haji lak. wihihihi!

    BalasPadam
  12. Aamir khanhero kegemaran yaya
    Arwah ayah pernah cakap..filem hindustan moden lakonan aamir khan je dia suka..mampu membuatkan ayah menangis...hehhe

    BalasPadam
  13. sejuk hati tgk amir khan pegi mekah..

    rozita seksi..x minat

    BalasPadam
  14. kita doakan mereka mendapat hidayah...

    BalasPadam
  15. Amir Khan nie mmg sy suka sejak dulu. Terharunya tengok dia jaga mak dia and tunaikan haji.

    BalasPadam
  16. amir khan tu nama je islam ..
    tapi berlakon siap cium2 lagi
    macam manalahhh erk kak huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ieda, bukan Aamir Khan je yang berlakon begitu. Pelakon2 'kita' pun dah takde segan silu, bukan sekadar di layar perak/kaca tv, kehidupan seharian pun banyak yang 'menyimpang'. Sama2 kita doakan agar mereka dan kita semua akan terus mendapat hidayah dan rahmat Allah.

      Padam
  17. maksudnya.. semua khan itu adalah islam ke ye kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setahu kakcik, untuk pelakon2 bollywood itu, jawapannya 'ya'...

      Padam
  18. amir khan lakonan n citer best2.che tah tu saya tak minat.

    BalasPadam
  19. ye le Cik Ta ni cantik no.. sampai ramai lelaki terketar2 dibuatnyer

    BalasPadam
  20. pelik jugak..dia ni cantik..tapi tak tau kenapa tak meletup dan femes..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com