Kawan-kawan kakcik

Rabu, 17 Oktober 2012

Rabu - tentang petang Selasa yang kelam...





notataksiapatanya : menjelang tengahari nanti akan bertemu semula dengan doktor pakar yang 'melapah' kaki ini minggu lepas.  Sebenarnya setiap dua hari sekali kakcik ke hospital untuk mencuci luka (yang nampaknya macam lambat lagi akan pulih kulit dan luka itu).  Selalu juga kakcik tukar sendiri saja kain pembalutnya tanpa mengusik 'kain berubat' yang dilekatkan.

26 ulasan:

  1. musim hujan skrg...saya suka...sejuk ja cuaca..:)
    tak payah pasang air cond dah...

    BalasPadam
  2. ye la kak chik,...di senawang pun hari-hari hujan..alhamdulillah sejuk sikit selepas lama berpanaskan....

    Kak chik cepat sembuh ye

    BalasPadam
  3. samala....kat tampin n9 nie pun ptng2 je mendung kdang ujan....mlm2 mmg konpem dah sejuk....perubahan cuaca la kak....dah nak msuk musim tengkujuh la ni....

    moga cepat sembuh kak......:)

    BalasPadam
  4. Hujan lebat sangat kan
    Tp malam td sejuk Sgt..best

    BalasPadam
  5. sekarang dah masuk musim hujan..
    anak-anak ai dah mula tak sihat.. :(

    psstt: moga kakcik cepat sembuh hendakNYA..
    psstt lagi: teringat masa dak Adik dressing kat hospital, boleh dikatakan hampir setiap hari kami akan ke hospital untuk mendapatkan rawatan (boleh rujuk entry awal2 dulu..)

    BalasPadam
  6. kuala terengganu pagi nie panas terik..
    tapi saya suka hujan..sejuk je..jangan hujan ribut sudaj..yg tu takuuttt...

    BalasPadam
  7. petang je skrang ni kelam je..x pun renyai..mlm plk kat tmpt sy mesti hujan lebat..
    kencing manis ke kak??

    BalasPadam
  8. betul tu.. sekarang nie memang musim ujan... semoga kak cik cepat sembuh.. :D

    BalasPadam
  9. dah dua hari ni pergi dan balik kerja diringi titisan hujan....Redha jer lah....rezeki Allah...

    BalasPadam
  10. xpe kak cik...hari hari pown xpe...biar yang pkar cuci luka tu...moga xde jangkitan...

    BalasPadam
  11. Kakcik jgn guna perkataan lapah... kakak rasa saaaakit sangat. Moga kakcik cepat sembuh. Kakcik ambil pati ikan haruan? Tutup hidung teguklah kakcik, bagi cepat sembuh.

    BalasPadam
  12. mak kene makan banyak protein tau baik baik luka tu cepat. air gamat ke... ke mak memang ada amik?

    BalasPadam
  13. As salam kakcik,

    Musim hujan ye Msia skrg... ujung tahunkan :)

    Moga kakcik cepat sembuh... Rasa kecut perut bila kakcik ckp gitu...huhuu

    BalasPadam
  14. Smlm hujan mmg sgt lebat. Huuuu!

    Kakcik, moga luka lekas kering. TErasa seksanya. Doc suh pantang makan tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Doc tak cakap apa2, jadi kakcik belasah apa saja yang ada depan mata. :)

      Padam
  15. Kak cik...Aina tiap2 hari merempit dalam hujan...

    Moga cepat sembuh kaki tu ye kak...

    BalasPadam
  16. ish gelap nyer langit, mmg semlm ujan lebat sgt pun...

    BalasPadam
  17. Salam kakcik...Kat sini pun boleh kata tiap hari awan mendung cm tu....

    BalasPadam
  18. semalam hujan mmg lebat sgt2 kan..?
    dayah dgr radio , pemanggil dari utara smpi selatan , sumer kasik tau tempat depa hujan lebat..

    BalasPadam
  19. masyaAllah berat nampak nye awan pada gmbr yg ke 2 tuh.. menakotkan.tp tido sodap nih ;)

    BalasPadam
  20. salam akak...moga luka akak cepat sembuh yer....
    memang sekarang petang2 selalu hujankan ...

    BalasPadam
  21. kat sini pun sama kakcik. pagi ni pun hujan jugak lagi. asal petang je mendung dan hujan.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.