Kawan-kawan kakcik

Rabu, 31 Oktober 2012

Harapan untuk 18/11/2012...

Selain berharap semoga Allah SWT memberikan kesihatan yang baik dan dijauhkan dari segala halangan dan rintangan, hati ini juga mengharapkan agar pada 18/11/2012 nanti ...


...rambutan yang sedang lebat berbuah di hadapan rumahku
ini sudah bersedia untuk dipetik dan dibawa bersama...

... serta lebuhraya tidak sesak untuk perjalanan pergi dan balik.

30 ulasan:

  1. Salam Kak Cik, nak pergi mana tu Kak Chik?

    owhhhh..nak pergi rumah Pak Ngah Al-Lavendari ya? alamak..teringin lah pulak nak pergi .... mudah-mudahan di izinkan oleh Allah dan diberi kelapangan ... Semoga tiada perancangan lain pada waktu itu ...

    Nurazzah8

    BalasPadam
  2. nak gi gather2 eh, bestnya! semoga dipermudahkan utk Kakcik & rakan2 yg lain, Aminnn.

    BalasPadam
  3. harap2 dapat pergi jugak..lupa nak tanya dgn shujin...

    BalasPadam
  4. InsyaAllah..mudah2an pertemuan mengeratkan lagi ukhwah sesama blogger:)

    BalasPadam
  5. Haih...sedih lak sy dgn tarikh tu. Sy menghrp sesuatu tp tuhlah....sy doakan, tarikh tu berjalan dgn lancar.

    BalasPadam
  6. Kak cik 18hb tu pergi mungkin ok. Balik belum tentu tapi biasanya lebuhraya LEKAS cuma sibuk je jarang jem kecuali bila dah nak sampai Senawang.

    BalasPadam
  7. insyallah.... kalu betul kira2nyer insyallah sume berjln lancar

    BalasPadam
  8. Insyaallah moga Kakcik Dan kawan2 selamat pergi Dan selamat balik.. :)

    BalasPadam
  9. Aminnnnnnnnnnnn.....ahad tu rasanya tiada kesesakan luar biasa, sebab tiada public holiday sebelum/selepas tarikh tu

    BalasPadam
  10. nanti kakpah datang bawak bakul.... hehe

    BalasPadam
  11. amin, inshaallah

    kakcik nak rambutan hehe

    BalasPadam
  12. Tulusnya doa kakcik ni. Heheh. Berdoa agar buah rambutan masak. Saya doakan yang terbaik utk kakcik ye.

    BalasPadam
  13. insyaallah..mudah2an harapan kak cik tertunai

    BalasPadam
  14. Insya'allah. Smoga perjumpaan berjalan dgn lancar.

    BalasPadam
  15. InsyaAllah...semoga semua dipermudahkan....

    BalasPadam
  16. oh... kakcik tak sabar nak pegi gathering ye...

    BalasPadam
  17. Ada perjumpaan blogger ya Kak Cik? Semoga dipermudahkan semua urusan dan semoga semuanya berjln lancar.. :D

    BalasPadam
  18. 18/11 apakah sebabnyer...
    moga semuanya dipermudahkan..
    lama tak tengok rambutan kat pokok...

    BalasPadam
  19. 18/11 tu tarikh gathering blogger ye kakcik..bestnya...:-)

    mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan..

    BalasPadam
  20. waaaa.... sedapnyerrrr buah moktan! ;))

    BalasPadam
  21. Insyallah Kakcik.. Bestnya ada pokok rambutan leh petik2 nie.. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.