Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 1 September 2012

Tersalah makanlah pulak...

Gara-gara beraya sakan dengan ayahnya malam tadi la ni...
Sudah berkali-kali dia muntahkan air. Hari ini belum makan apa-apa pun.

Minum air pun 'memancut' keluar balik. :(

Ramai juga orang di klinik tadi.  Mungkin yang menemani lebih ramai
dari yang menerima rawatan.

12 ulasan:

  1. Assalamualaikum,
    semoga cepat sihat ya...banyak2kan rehat sblm sambun umah terbuka lagi ;)

    BalasPadam
  2. Nur pun tak sihat.. demam.. Moga anak Kakcik cepat sembuh..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum my lovely kakchikS:-)
    Moga hero kakcikS dah beransur sembuh..
    Tini kena masa raya minggu lepas...memulasnya sampai 3-4 hari..huhu

    BalasPadam
  4. alahaiiii..kesian la kalau makan asyik keluar je.
    Moga cepat sembuh ya :)

    BalasPadam
  5. ala..kesiannya.. semoga segera sembuh ye...

    BalasPadam
  6. kesian tengok muka adik yang tak larat tu..
    moga adik cepat sembuh hendakNYA..

    BalasPadam
  7. Semoga cepat sembuh.kesian nengok dia..

    BalasPadam
  8. anak2 saya raya aritu mengusung ubat, ada yg demam, batuk n sesema. moga anak kak cik cepat sembuh

    BalasPadam
  9. Cepat sembuh ye.... tu yang kadang-kadang risau kalau pergi rumah terbuka ni

    BalasPadam
  10. aduhhh semoga adik cepat2 sembuh ..
    tulah kak
    selalunya macam tuu lah
    yang meneman lebih ramai dari yang sakit ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.