Kawan-kawan kakcik

Ahad, 2 September 2012

Duit Raya - Saya beli kasut bola...

Ayah suruh saya pilih warna hitam putih tapi saya tak mahu.

'Cantik' tak kasut saya?  Murah saja.  Ayah kata, baru-baru main
tak payahlah beli kasut mahal.  Kasut Adidas ini hanya RM139.00 harganya.

Baki duit raya saya masih ada lagi.  Mak kata saya boleh gunakan untuk beli
apa yang saya suka.  Yeay!!

Latihan sepatutnya bermula semula pada hari ini (2/9/2012), tapi
disebabkan semalam saya asyik termuntah-muntah akibat salah makan,

mak tak benarkan saya pergi berlatih.  Mak takut saya tak ada tenaga
sedangkan saya rasa saya dah kuat...

18 ulasan:

  1. cantiklah kasut bola dia... duit raya beli kasut emm bagus tu... banyaknya duit raya dia..

    BalasPadam
  2. cantik warna kasut tu.. fav. color.. ;)
    Alhamdulillah adik semakin sihat..

    BalasPadam
  3. cantik nyeee ksaut bola
    murah! .. mahal dah tuu adik
    kalau aunty lahh huhu

    mak suh adik rehat puas2 .. ;)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum Kak Cik

    merah tanda berani.....

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum,
    Cantikkkk! Merah gagah berani!

    BalasPadam
  6. InsyAllah today sihat ler tu, esok leh la tunjuk skill main bola dengan kasut baruuu..bau kedai ooo

    BalasPadam
  7. Kasut tu pun dh menggambarkan semangat yg membara. Insyaallah lepas ni bolehlah tunjuk skill..

    BalasPadam
  8. cantik kasut...

    lepas ni dapat tunjuk skill :)

    BalasPadam
  9. cantiknya kasut Adik.. my fav color tu. nnt dah sihat bolehlah main.. berehat dulu. nnt blh tunjuk skills. hehe

    BalasPadam
  10. Chantek...sgt chantekk...xpe, dh shat t pgi training yea...

    BalasPadam
  11. Mmmm..comelnyaaaa.... *sambil gomol2 pipi dia*

    Pinjam kejap sepatu bola buat bergambar, boleh ke?

    BalasPadam
  12. dik...kasi sembuh dulu baru main bola yer...

    tapi akak gb pun demam gak ni. wuwuwuw!!

    BalasPadam
  13. Merah menyala kasut tu.. Tentu senang nak kenal bila bermain di padang.. Budak2 lelaki memang hobi bermain bola.. Lepas ni tentu bersemangat nak turun latihan

    BalasPadam
  14. bila lari kejar bola, dok nampak kasut je...stailo.

    terima kasih kak cik, thru yr blog, makcik dapat baca ketabahan abil & haryanie menghadapi dugaan yg maha hebat. sedih.

    tq again

    BalasPadam
  15. kasut dh hensem, perut plak wat hal...syian dia...
    takper, janjisemangat jangan luntur...moga boleh jadi pelapis bolasepak negara ya.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.