Kawan-kawan kakcik

Selasa, 11 September 2012

Bila kita tidak boleh memberikan kebaikan...


 
Sekadar luahan hati : Pagi ini perut rasa lapar sebab dari petang semalam tak makan apa-apa.  Tiba-tiba baru sesudu menyuap makanan, ada pulak orang dengan selamba datang berdiri sebelah meja dan bercerita tentang t**k telinga! Dibawa bercerita kelain pun dia masih nak ulang-ulang juga.  Mungkin sebab sangat teruja sampai tak perasan tentang perasaan orang lain... huhuhu....

18 ulasan:

  1. Pagi2 membaca kata2 hikmah sebegini, menceriakan hari saya..

    BalasPadam
  2. klu kita buat kebaikan, akhirnya kebaikan akan dtg pd kita semula, kak...

    BalasPadam
  3. Hilang mood makan ye Kakcik...

    Kalau boleh nak buat baik selalu tapi kadang tak sedar tingkah-laku kita boleh buat org tak senang

    BalasPadam
  4. kadang2 kalau dah ggembira terlupa sikit...
    moga saya juga dapat mengawalnyer..

    BalasPadam
  5. TQ Kakcik mengingatkan :)

    SLH tuuu... eeeee yekssssss!

    BalasPadam
  6. As salam Kakcik,

    Yeuuuwww... taik telinga pun jd syiok bercerita ye kakcik!

    Betul tu kakcik, takpelah org tak ingat & xsedarkan kewujudan kita sb kita masih ada DIA, ALLAH yg satu... Apalah sgt penghargaan/pandangan dari manusia...

    BalasPadam
  7. sabar kakcik .. mnusia mmg mcm2 huhuhu

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Kak Cik. Salam perkenalan. Saya follower baru disini. Izinkan saya berkongsi dengan Kak Cik disini juga yer walaupun saya blogger yang sangat tak femes, hehehehe. Jumpa blog Kak Cik dari blog Abil.

    BalasPadam
  9. naper tak mkn mlm kakcik? tak elok biarkan perut kosong lama2 tkt penyakit lain dtg, kalu dh msk angin seksa jd nyer

    BalasPadam
  10. ya allah..macam mana lah boleh tetiba bukak cerita taik telinga..pengotor betul..tak nampak ke orang tengah makan..

    BalasPadam
  11. tersentuh hati tina baca quote tu

    kekadang mcm tulah kan, kalau kita tak dpt buat yg terbaik, janganlah kita jadi yg buruk pulak

    selamat pagi kakcik =)

    BalasPadam
  12. betoi tu... kalau tak bolh bagi kebaikan, jgnlah kita ni jd pembawa keburukan...

    BalasPadam
  13. assalam k.cik..
    tulisan yg bawah tu kecik sgt..sy x brapa nmpak..mklumla rabun..kesian sy..hihih

    BalasPadam
  14. betul tu kak
    semoga kita dpt memperbaiki diri kita ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com