Kawan-kawan kakcik

Khamis, 2 Ogos 2012

Semoga Allah SWT memakbulkan doa kita...

Semoga Allah SWT Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
merahmati dan memberkati hidup kita walaupun kita bukanlah
manusia yang sentiasa tahu untuk bersyukur (kakcik
merujuk kepada diri kakcik sendiri, ya)



17 ulasan:

  1. ya mudah-mudahan kan kakchik
    mornink kakchik =)

    BalasPadam
  2. mudah-mudahan ..... salam ramadhan ...

    BalasPadam
  3. Masuk fasa ke sepuluh yg kedua bulan ramadhan inilah dikatakan hari-hari yg penuh dgn maghfirah... panjatkan sebanyak boleh doa kita ye kakcik...

    BalasPadam
  4. kakcik.. mudah-mudah doa kita dimakbulkan Allah.. mudah-mudahan.. amin..

    BalasPadam
  5. betul tu kak cik... semoga kita menjadi orang2 yang tahu bersyukur... :)

    BalasPadam
  6. yakinlah pada rahmat dan kasihsayang ALLAH...

    BalasPadam
  7. semoga kita sentiasa bsyukur dgn segala rahmat yg dilimpahi dlm hidup kita...mudah-mudahan kita tidak tergolong dlm golongan org2 yg mudah lupa

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Kakcik, Aamiin, InsyaAllah. Berbuka kat ner petang ni Kakcik?

    BalasPadam
  9. Mohon kan lah keampunan dan panjatkanlah kesyukuran pd bulan yg mulia ini kan Kakcik...Banyak ganjaran Allah kepada kita dibulan NYA ini semoga kita tidak tergolong dikalangan org2 yg tidak mahu mensyukuri RahmatNYA di bulan ini...

    BalasPadam
  10. Moga doa kita semua dimakbulkan oleh Nya... Amin

    BalasPadam
  11. Salam kakcik,

    Sama seperti kak ani, biarlah canggih macam mana pun, ada ipad ada telefon yang boleh berinternet tapi sedap dengan pc and laptop jugak.

    BalasPadam
  12. mudah-mudahan.. :)

    salam 15 ramadhan kakcik :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com