Kawan-kawan kakcik

Khamis, 2 Ogos 2012

Doa hari ke 13 Ramadhan ...

 Bismillahhirrahmannirrahim

"Ya Allah, bersihkan diri ku daripada kekotoran dan kehinaan. Berilah kesabaran kepada ku untuk menerima segala ketentuan. Berilah kemampuan kepada ku untuk bertakwa dan bergaul dengan orang baik, dengan bantuan Mu wahai pengharap orang yang miskin."

Amin Ya Rabbal 'Alamin

30 ulasan:

  1. moga amal dan iman kita sentiasa lengkap melengkapi.

    BalasPadam
  2. semoga kita diberi kesabaran...dlm hdpi apa jua kekangan hidup

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Sis!
    MakTeh hang mengamuk pasai tak sedaq, hari ni dah 13 hari posa. Banyak yg belum ditukaq. Baju dia, baju anak2 dia, langsiaq tingkap, sarung kusyen, cat rumah, cat pasu bunga dia & macam2 maknenek laei..! Kalut dia tanya anak2 apa yg nak kena tukaq.
    " Abg aji nak tukaq apa thn ni? "
    " Suma dah cukup ni...Bini je yg tak cukup laei !! "

    " Mama! Abah...dah hilang, halimunan !! "

    BalasPadam
  4. Moga doa itu dimakbulkan Allah buat kita di hari ke 13 ini kakcik. Amin...

    BalasPadam
  5. amin...
    moga allah mengabulkan doa kita..

    BalasPadam
  6. malam semalam dua biji kereta dipecahkan di perkarangan surau saya ketika orang sedang sembahyang Isyak

    - merujuk entri sebelum ini.

    BalasPadam
  7. AM...

    Amin. :)

    Exora...

    InsyaAllah. Amin. :)

    BalasPadam
  8. Wa'alaikummussalam Pak Teh...

    amboiiiiii!!!.

    Jujurnya kan Pak Teh, langsir kat rumah kakcik ni dah bertahun2 tak pernah bertukar. Tiada keperluan rasanya nak buat begitu. :)


    Kakzakie...

    mudah2an. Amin. :)

    BalasPadam
  9. Hani/eelobor/cheqna/Mamayatie...

    Amin Ya Rabbal 'Alamin. :)


    Kanda AL...

    semoga mereka akan segera insaf dan kembali ke pangkal jalan.

    BalasPadam
  10. Ati...

    Amin. Kakcik berbuka di rumah sahaja. :)


    Suri...

    Amin. InsyaAllah, petang ini cadangnya kakcik nak masak nasi ayam. :)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum Kakcik, semoga rohani kita sentiasa bersih di bulan barakah ni. Masak ke makan di luar ar ni Kakcik?

    BalasPadam
  12. aminnnn...


    rindu sangat kat kakcik! :)

    BalasPadam
  13. Oh.. Dah setengah perjalanan. Tapi kenapa raga IM masih kosong?

    BalasPadam
  14. Mari dapatkan pen digital Al-quran segera.. salam ramdhan dari Putri

    BalasPadam
  15. Wa'alaikummussalam Yong Halima...

    Sehingga hari ke 13, kakcik dan anak2 masih lagi berbuka di rumah. Ayahnya sahaja sesekali berbuka di luar kalau ada jemputan. :)

    BalasPadam
  16. Dr Hanie...

    kakcik juga rindu kat Dr tau. :(

    BalasPadam
  17. IM...

    jiwa hamba kita membuatkan kita merasakan diri kita tersangatlah kerdil di sisiNya.

    BalasPadam
  18. Putri Ilyanie...

    Salam Ramadhan, nak. :)

    BalasPadam
  19. pantas benar ramdan berlalu..dah 13 hari dah..hampir stgh bulan..moga tahun depat dapat bertemu kembali..aminn

    BalasPadam
  20. assalamualaikum kak cik!

    hihihi saja jengok jengjalan pepagi nih ;)

    BalasPadam
  21. Alhamdullillah dah 13 ramadhan.. Mekasih atas doa yg diberi..kan.. itu.. :)

    BalasPadam
  22. amin.. semoga Allah perkenan kan doa2 kita..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.