Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 17 Ogos 2012

Kad raya dari Amy Syaquena...

Kad ucapan ini kakcik ambil dari blog Amy DI SINI

Kad yang ringkas tapi cantik ini kakcik terima melalui pos pada petang semalam.

Terima kasih Amy, kakcik juga ikhlas menerimanya. :)

Kakcik juga mohon maaf atas semua keterlajuran kata-kata selama
kakcik dan Amy saling mengenali melalui maya ini.  Semoga hubungan
ini berpanjangan selamanya.  InsyaAllah.

13 ulasan:

  1. slmt hari raya dr sy kat RKTS ni... mohon ampun maaf jika ada komen2 yg buat kamu terasa hati selama ini... semoga ramadhan kita semua pada tahun ini adalah ramadhan yg terbaik dari awal hingga ke hujungnya... SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

    BalasPadam
  2. cantik kan kak ..
    saya pun dapat ;)

    BalasPadam
  3. sy langsung x dpt kad raya kak chik...

    BalasPadam
  4. saya dpt 2 kad je tahun ni. Selamat Hari Raya Kakcik.

    BalasPadam
  5. kakcik..saya juga ingin ucapkan selamat hari raya dan nak minta maaf juga jika ada kekasaran dan gurau senda yg berlebihan..yg buruk dari akak, yang baik datang dari ilhamNya..moga ukhuwah berpanjangan dan bermanfaat..

    BalasPadam
  6. selamat hari raya..maaf zahir batin dari saya untuk kakcik sekeluarga. semoga ceria dan berbahagia di hari lebaran.

    BalasPadam
  7. ai takde masa langsung kakcik :(
    sibuk teramat lepas cuti panjang hari tu..

    BalasPadam
  8. cantik tulisan tangan dia.

    saya cuma dapat 2 keping kad raya .. dua-dua dari syarikat. selebihnya banyak dapat kad maya di fesbuk. belum sempat jawab lagi. letih belum hilang.

    BalasPadam
  9. As salam Kak cik,

    Kakcik sememangnya kesayangan semua :)) Salam lebaran dari kami sekeluarga di Peru! Ampun maaf sekiranya ada salah silap sepanjang perkenalan di alam maya ini... Taqabbalallahu minna wa minkum... :)

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum buat kakciks tersayang...
    Sempena syawal bakal mjelang,mohon kemaafan andai ada salah dan silap terkasar bahasa..tersentuh di hati...
    Moga kakciks sentiasa dilimpahi kasih sayang dariNya..dilindungiNya selalu..amin
    :-)

    BalasPadam
  11. dari rakan maya x dapat.. tp drpd budak2 kelas dapat laa... nak bodek cigu markah tinnggii trial spm kot??

    selamat hari raya untuk tuan blog sekeluarga..

    BalasPadam
  12. Salam lebaran kakchik..
    Maaf zahir Batin
    ‘Taqabbalullah minna waminka’
    (Semoga Allah menerima amalan kami dan amalanmu).”

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.