Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 17 Ogos 2012

InsyaAllah, subuh nanti adalah sahur terakhir kita untuk Ramadhan tahun ini...

Semakin ke hujung Ramadhan, semakin susah pula saya  nak membuka
mata di waktu sahur.  Syukurlah mak saya tak pernah jemu untuk menyuapkan
makanan ke mulut saya.  Mak tanya apakah bila mak dah tak berdaya nanti, saya
pula akan menyuapkan makanan ke mulut mak.  InsyaAllah mak, saya akan jaga mak
sebagaimana mak menjaga saya.

17 ulasan:

  1. Balasan
    1. Entah apa 'mimpi' dia malam tadi tidur tak pakai baju. Selalunya elok je berbaju berseluar berselimut. Panas agaknya. :)

      Padam
  2. InsyAllah... what u give, you get back.

    BalasPadam
  3. Betul-betul sama dgn anak kakak kakcik, kalau tak suap jawabnya tak bersahurlah dia. Moga anak-anak kita ingat apa yg kita lakukan sebagaimana kita buat pada ayah kita kan kakcik...

    BalasPadam
  4. INSYA ALLAH AKAN MENJADI ANAK YG BAIK NANTI :)

    BalasPadam
  5. insyaallah .. cepatnya masa berlalu ..
    selamat hari raya maaf zahir & batin

    BalasPadam
  6. salam aidilfitri dr mama yana sekeluarga..:)

    BalasPadam
  7. wah... siap bersuap lagi..hehehe.. manjanya..

    BalasPadam
  8. Lepas nie acu nak mak suapkan acu gak lah boleh?? :D

    mak,acu mohon ampun maaf pada mak
    takut kalau2 acu ada kecik kan ati mak
    halal kan makan minum selama kita kenal ye mak
    Selamat Hari Raya :)

    BalasPadam
  9. amboiiii..bersuap sambil mata katup! ahahaha..

    igt ya, mak layan baik tu..jgn hampa kan mak nanti..

    selamat hari raya , maaf zahir batin ya kakcik..

    BalasPadam
  10. Insya'allah dia akan jaga mak dia sebaik2nya.

    Kakcik, selamat hari raya & maaf zahir batin dari saya :)

    BalasPadam
  11. Makan sambil tidur ya? :) Insyaallah anak kak cik pun akan buat perkara yg sama. Bagusnya mak ;)

    BalasPadam
  12. hihi :)
    Selamat Beghaye Kakcik & femili!
    Maap zahir batin..

    BalasPadam
  13. saya yg dah tua ni pun, masih berselera nak mkn kalo tok umi yg suapkan...air tangan ibu....perghhh tiada bandingannya
    salam aidilfitri dari saya sekeluarga utk akak
    maaf zahir & batin

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.