Kawan-kawan kakcik

Rabu, 18 Julai 2012

Yang kakcik masak di jam 4.30 pagi tadi...

Nampak sangat pemalasnya - biji cili masih bersepah!


notataksiapatanya : menyambung kursus untuk hari kedua - bersedia untuk menadah telinga dalam gelak ketawa namun dalam hati siapakah yang dapat merasa kecuali DIA!!!

dicatat pada 18/7/2012 jam 5.00 pagi tapi hanya akan diterbitkan pada jam 9.30 pagi nanti.

18 ulasan:

  1. kol 4.30 pg td...wani terjaga sbb black out..pahtu skt perut...huhuhu

    BalasPadam
  2. Kenapa ni kakcik.. share la.... nanti sakit kepala..

    BalasPadam
  3. Masih lena tidur dikala kakcik sedang ketung ketang di dapur...hihi

    BalasPadam
  4. sama lah kita kakcik, mememan mamaD makan..

    BalasPadam
  5. Wah kakchik sedap tu, lama tak makn,

    BalasPadam
  6. Awalnya kakcik masak. Kami orang terengganu kalau masa ikan bercili macam ni makan dengan nasi lemak.

    BalasPadam
  7. Awalnya kakcik...mcm masak time sahur...
    Bydeway....ikan goreng dgn sambal..mmg fav saya....ishh sedappp :-)

    BalasPadam
  8. 4.30 pagi en. suami pergi kerja..
    6.30 pagi siapkan anak2 ke sekolah..
    8.00 pagi pergi kedai beli barang basah..
    8.30 pagi baru nak update blog.. ;)

    BalasPadam
  9. perghh 430 dah mask. mmg kasih ibu la.

    BalasPadam
  10. rajin neyr kakcik... kalu dana mlm tu dh siap2 sambalnyer... pg curah je... (tp tak penah pun bt gitu pg2 heheeh)

    BalasPadam
  11. awalnyaa..mak,harini sy lmbt bgn.cian fendy pun lmbt pi keje.sedap sgt tido...hihi

    BalasPadam
  12. keadaan membuat saya hanya berharap pada ikhsan orang ...so masak memasak kena tangguh dahulu....terliur tgk lauk.

    BalasPadam
  13. mithali sungguh kakcik..harap2 ramadhan nanti dapat saya bangun awal utk sediakan juadah berbuka utk keluarga...

    BalasPadam
  14. awalnya..saya tengah mimpi lagi masa ni.hehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com