Kawan-kawan kakcik

Ahad, 15 Julai 2012

Misi menjejak M yang kedua di Kuala Selangor...

Dalam catatan yang INI, kakcik ada bertanya apakah M kedua yang kakcik jejaki.  Tapi tiada yang memberikan jawapan. Mari kita tengok, apakah ia...






Singgah di sini bukan untuk menjejak M walaupun ianya M juga iaitu
Masjid. Suami menunaikan kewajipan Solat Jumaat di sini.

Sebenarnya inilah yang kakcik cari...

v


v


v


v


v


v


v


v


Sebenarnya, kami juga singgah di Speedmart99 dan kedai Ko-op
BERNAS untuk menjejakinya. Hanya di MyMydin ianya didapati.

Itupun terhad kepada 2 botol sahaja.  Kebetulan, hanya 2 botol ini
yang kakcik jumpa!

18 ulasan:

  1. Salam
    Di Penang pun terhad seorang sebotol kalau minya berkurangan tapi saya beli satu saya simpan dan beli lagi. Cuma letih la saja. Wife kena guna banyak minyak ketika berniaga

    BalasPadam
  2. Dah nk raya ni, susah pulk nk dapatkn M ni..

    BalasPadam
  3. Tak perasan pula IM yang minyak masak di catu. Ini maknanya IM jarang-jarang perlu mencari M...

    BalasPadam
  4. Laa....nape kakcik? Minyak kena catu ke?

    BalasPadam
  5. haah, minyak kena beli sikit2 je..nak makan yg rebus2 tak daya dah hehe :)

    BalasPadam
  6. salam..
    kurang mnyk dlm masakan lg bgus
    tp xde mnyk pun xbleh jd hehe

    BalasPadam
  7. KC,
    Salam. jom kita beralih ke makanan kukus nak? Nak naikkan harga kot

    BalasPadam
  8. Allahuakhbar... Kami pun cari juga mgu lepas hari sabtu.. Mmg dah kehabisan. Dpt juga jumpa & beli pd hari isnin.. Smlm beli lagi hihihi... Tp kami pki myk peket aje Kakcik..

    BalasPadam
  9. semlam ke Tesco tak perasan lak myk masak ada ke tak sebab kat umah ada lg sebotol belum buka tu yg tak beli

    BalasPadam
  10. Ingatkan apa la yg kakcik cari, satu bumi kakcik tawaf, rupanya cari minyak masak!!

    BalasPadam
  11. Minyak masak kawasan rumah kakcik dah kena catu ke?

    BalasPadam
  12. Memang susah nak beli minyak masak ni. Kalau ada di supermarket atau hypermarket pun jenama mereka yg kualitinya kureng. Harga utk 5 kg mmg sama saja tak kira jenama - RM13.35

    BalasPadam
  13. Makchaq tak perasan minyak dah takdak sebab bulan ni tak beli minyak, hat bulan lepas tak habis lagi...

    BalasPadam
  14. salam kakcik..seronoknya pi kuala selangor..rindu nak kesana

    BalasPadam
  15. ari jumaat aritu baru beli kt jusco..2 botol jew boleh beli..:)..mana perginya minyak nie:)

    BalasPadam
  16. Salam sejahtera KC

    Masa anak sekolah sains kat sana, selalu ulang alik, skrg Kuala Selangor dah hebat!

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum KakCik... sy juga kini dgn misi M... menjejak semula rakan2 yg sy tinggalkan selepas hampir dua bulan menyepi dr berblog

    BalasPadam
  18. Saya baru beli minggu lepas...katvsini masih ada lagi...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.