Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 27 Julai 2012

Mata kakcik tertinggal lagi...

Maaf kawan-kawan...

kakcik tak dapat nak berjalan-jalan dan singgah di rumah kawan-kawan hari ini kerana kakcik ibarat sibuta yang kehilangan tongkat...

Kerja pejabat pun tiada apa yang boleh nak dibuat.  Sudahlah kerja 'bermain dengan angka', puas kakcik nak mengecil-besarkan mata! :(

Menaip catatan ini pun kakcik terpaksa besarkan font supaya boleh nampak.

23 ulasan:

  1. CAMANALAH LEH TINGGAL? HEHEE... NGANTUK LA NI...

    BalasPadam
  2. takpe takpe...nnti lunch time rehat kan mata ye :)

    BalasPadam
  3. blog kakcik jadi terang..besar biji mata membacanya :)

    BalasPadam
  4. KAK !!
    ESOK BELI YANG TALI YANG SANGKUT KAT SPEK TU SANGKUT KAT LEHER!
    HEHEHEHEEEEEEE

    BalasPadam
  5. takpe tak pe lain kali jangan lupe lg tau

    BalasPadam
  6. mak pakai la kontek lens. mesti bertambah jeliter. :D

    BalasPadam
  7. itule kalau berspek mata nikan..kalau tertinggal jenuh gak..
    rehat2 je la kakcik..satgi pening plak...

    ni spek mata saya anak sudah patahkan..dan dekat sebulan pakai spek patah..hihi..ikat ngan selotape...:)

    BalasPadam
  8. Salam kakchik,

    sekadar cadangan...

    beli 1 spek baru utk letak di opis
    beli tali ikat spek dan gantung di leher

    psst:sy sndiri tetinggal hp kat umah harini

    BalasPadam
  9. kesian kakcik..jgn sampai sakit kepala sudah la..

    BalasPadam
  10. ye la kakcik kena ada satu spare..letak kat opis jer..at least x kelam kabut kalau tertinggal

    BalasPadam
  11. Siaan kak cik..samalah kita..nak potong bawang pun kna pakai spek...

    BalasPadam
  12. Kak chik....klu bleh bt stu lg...itu smpan kt opis....senior rietta byk yg bt cmtu...yg kt opis smpan dilaci...yg dlm keta spare....

    BalasPadam
  13. alahaiii sian kak chik yer... sabo je lah :)

    BalasPadam
  14. Tak poning kepala ke kakcik? kalau saya mesti dah balik rumah dah, silap2 cuti kecemasan dgn alasan tak bwk spek... hahahah...

    BalasPadam
  15. mesti kelabu jer pandangan kan..dia macam ala2 bawak keta dalam ujan tapi takde wiper... heeee...

    BalasPadam
  16. kakcik, sediakan 2 spek. satu di rumah dan satu lagi di opis.

    BalasPadam
  17. alahai...mesti tak selesa dibuatnya

    BalasPadam
  18. Mcmana boleh tertinggal k.chik? Mcm mak sayalah hihi. Kalau saya mmg melekat je ;)

    BalasPadam
  19. La...kakcik! Mcm ne ley tertinggal nihhhh!

    BalasPadam
  20. biasalah kakcik ade terrrrrrrr tu dimaafkan hehe

    BalasPadam
  21. loor ekekek
    payah kan akk ..
    kalau saya rela balik amik kak huhuh

    BalasPadam
  22. Lain kali kena sangkut kat leher je.. tak pun beli lagi satu utk tinggal di pejabat.. susahkan kalau mata tambahan xde..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com