Kawan-kawan kakcik

Isnin, 9 Julai 2012

Dimana suami, disitulah kakcik...

Asyik 'mengekor' saja.  Kakcik cemburu, ya? 

Taklah.  Cemburu memang ada, tapi tidaklah keterlaluan sampai menyekat pergerakan suami.  Bila suami ajak, takkanlah kakcik nak tolak, kan? :)

Macam senyum tak jadi saja! En. Suami 'buang' sampin
buat sementara kerana tak tahan panas.

Orang kata suami kakcik nampak lebih muda dari kakcik.
Sebenarnya tidak begitu. Tapi apa ada hal, kan? Sekarang
ramai lelaki yang lebih suka mencari isteri yang lebih berusia. :)
 Bersama Pn. Sharna Liza yang hampir 20 tahun lebih muda dari kakcik.

En. Suami bersama En. Ariff yang belasan tahun lebih muda darinya.

38 ulasan:

  1. wahhhhhhhh sedondong gitu...

    yalah tempat isteri disisi suami kan???

    BalasPadam
  2. sweet couple.... smg terus bahagia hingga ke syurga...

    BalasPadam
  3. amboi kak cik, sedondon gitu, berseri seri

    BalasPadam
  4. tetap bagai pinang di belah dua :)
    sama padan kakcik&suami.

    seronok sgt bila masa sentiasa penuh dgn suami disisi.

    BalasPadam
  5. hehehehe....macam pinang dibelah 2 kak cik... samalah kita dimana Sang suami disitulah kita....

    BalasPadam
  6. Kakcik g majlis mane ni? Hehehe...Umur sy lebih tua dr suami sy Kakcik. Ok je...heee~

    BalasPadam
  7. mcm gambar raya je kakcik sedondon gitu :)

    okeylah..selagi dia ajak temankan ikut jelah
    itu lebih baik

    BalasPadam
  8. ikut kakcik... jgn tak ikut sbb depa dah ajak... hehee.. saya pon suka ngekor kalo diajak...

    BalasPadam
  9. sweet, blue2 gitu..apa apa dengan umur kakcik kan??

    BalasPadam
  10. Syurga isteri di bawah tapak kaki suamikan kakcik kan..! sweet gitu...

    BalasPadam
  11. Cantiknya.. sedondon biru..
    Rasa2 kakcik ni muda lagi dr mak saya :)
    Ayu lagi

    ^_^

    BalasPadam
  12. rasa tak seronok bila kemana2 tak bersama..
    kalau saya kakcik..pergi kedai dekat pun kena sama2..
    kalau tak, bila lama sikit dah risau yang bukan2...

    BalasPadam
  13. tahniah...mengekalkan kebahagiaan dan kemesraan tak semudah semasa bercinta,kan...

    BalasPadam
  14. nanti susah wanita perempuan nak puji, tuan ni kacak hari ini, bila boleh belanja INan

    BalasPadam
  15. Sweetnya..sedondon..kalau tak isteri yg menemani suami, siapa lg..kalau sy cik abg ajak teman..seribu kali sy sudi..hehe

    BalasPadam
  16. kakcik sgt2 sweet cam pinang dibelah dua gitu hehehe

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum Kak Cik

    moga ceria hingga ke Syurga

    BalasPadam
  18. salam kakcik,
    berseri seri lah kakcik dengan suami..cantik warna biru tu.. ceria je..

    BalasPadam
  19. suwitlah kakcik dan abg mus serba biru

    BalasPadam
  20. Kakcik memang sesuai bila pakai warna biru. Manisss (bukan puji bermakna tau kakdik tapi ini ikut mata kakak).

    Kalau kakak nak ikut walau tak diajak:)

    BalasPadam
  21. sedondon lah kak...! cun banget uols berdua....:D

    BalasPadam
  22. Sekali pandg mcm chef ismail pulak.. Hehe

    BalasPadam
  23. saya sukaaa tengok mak ayah pakai biru! cantik....

    BalasPadam
  24. Tak salah pun kalau nak berdua ke sana-sini..
    Tahniah kerana dpt mengekalkan kebahagiaan.. Bukan mudahkan??

    BalasPadam
  25. kak cik..kalau acik pun diajak taklepas peluang..mesti nak ikut.

    BalasPadam
  26. sukanya tgk gmbr kakcik suami isteri.. nampak loving dan sepadan sangat.. Alhamdulillah..

    BalasPadam
  27. saya klu boleh nk kemana2 pun ikut suami hehehehe tapi apakan daya keje dia tak perlu bawa saya hehehehe...

    peduli le kakcik..org kata kakcik muda ke tua ke.yg pnting kita bahagiaaa ;) saya tgk dua2 comel jek ;)

    BalasPadam
  28. loving couple! moga berbahagia hingga ke syurga.. Amin

    BalasPadam
  29. amboiii..macam pinag dibelah dua kakcik..smg kakcik dan suami berkekalan hingga akhir hayat..

    BalasPadam
  30. bang bob muda dr kakcik? sungguh sinis!!..ahahah

    BalasPadam
  31. btw, sy nak cilok gambo bahagia kakcik tuh utk tujuan baik yea?

    BalasPadam
  32. Org dah pelawa ikutlah kan kakcik. Itu tanda suami sentiasa perlukan kita disisi :) sedondon. Wajah kakcik seiras. Abg bob bahagia dgn kakcik tu..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.