Kawan-kawan kakcik

Isnin, 9 Julai 2012

Sebenarnya kakcik buat apa pergi ke Alor Setar?...


Para juri

Antara peserta lelaki

Peserta dan pengiring wanita

En. Suami sedang melihat tanda nama peserta


Inilah acaranya

Para Qari dan Qariah sedang menanti giliran

Kucing pun ingin mencari pahala di majlis ini

Tapi kehadiran penonton di peringkat saringan agak mengecewakan

Qari yang mewakili Kelab Bernas Malaysia Wilayah Persekutuan -
En. Marwan Azizi

Alhamdulillah. Kehadiran penonton di malam akhir lebih ramai dan
memenuhi dewan.  Kakcik tidak menunggu sehingga akhir majlis
kerana diserang semput dan badan mula berpeluh dingin.  Kakcik
hanya sedar suami balik ke bilik hampir jam 1.00 pagi.

27 ulasan:

  1. Oh musabaqah utk kakitangan Bernas ke?

    BalasPadam
  2. mcm mana...best tak kat kedah..?:)

    BalasPadam
  3. Kita ni selalu alpa dengan hiburan, kalau konsert pasti penuh lah kerusi2 tersebut. Bila majlis2 ilmu macam ni masing2 sibuk urusan lain.

    BalasPadam
  4. tilawah al-quran...bernas anjurkan ye, kakcik...?

    BalasPadam
  5. kakcik, nanti kita jumpa ..boleh cerita pasal asma kakcik ya...

    BalasPadam
  6. teringat zaman sekolah dulu...pernah masuk gak ;)

    BalasPadam
  7. pelikkan kakcik, klu majlis yg baik sebgini tak amai penontonnya.. tp utk acara hiburan, berduyun yg sanggup dtg..

    BalasPadam
  8. anak dara sya yang sulung aktif ambil bahagian acara macam ni, dan cita cita dia nak jadi tahfizah katanya

    BalasPadam
  9. Jemputan ye Kakcik?

    Kakcik mmg ade asma ke?

    BalasPadam
  10. sekarang kira kakcik dah balik rumah la eh..

    BalasPadam
  11. asma bahaya kakcik..cepat2 jumpa daddy zz utk nasihat ya..

    BalasPadam
  12. kak cik... bapak mertua saya pun ada dlm gambar nih....:-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh.. iyake Shida? Dalam gambar yang mana? Yang mana satukah dia?

      (banyaknya kakcik tanya)

      :)

      Padam
    2. gambar no satu.. yg bahagian juri tu... baju pink2 sikit tu... kopiah putih

      Padam
  13. ooo abru tau kisahnya!. asma mmg bahaya jugak tau!

    BalasPadam
  14. ehh kak cik dtg kedah kew..hehee tak bgtau pon..hukhuk

    BalasPadam
  15. best tu kak cik!

    p/s ramai yg dtg sbnr nyer..cuma sy yg dtg awl..

    BalasPadam
  16. Ada majlis musabaqah Al-Quran rupanya.

    BalasPadam
  17. rajinnye kak cik ikut hubby. saya hari jumaat pagi dah balik batu kurau, kampung en. abah, sampai umah hari sabtu malam. letih jugak. mak mertua pun ikut sekali, dah lama dia tak balik sana

    BalasPadam
  18. moga kakcik cepat sembuh dan rehat secukupnya..

    psstt: belum berkesempatan nak datang amik mangga tu kakcik..

    BalasPadam
  19. Salam. Bagusnya syarikat akak anjurkan acara seperti ini..
    Kakcik jaga kesihatan ye.. Nur doakan akak cepat sembuh. Nampak serius juga sakit asma akak tu. Rakan Nur pun perlu ambil ubat inhaler setiap masa.

    BalasPadam
  20. semoga syarikat mendapat barakah dari program keagamaan seperti ini..

    BalasPadam
  21. bila anak2 dh besar, masa nilah tinggal berdua...dah jadi macam pengantin baru la pulak kan kakcik....

    BalasPadam
  22. bagusla kakcik hadir majlis2 macam ni kan.

    BalasPadam
  23. kakcik dtg kedah ker hehe...wani pun org kedah jer..

    salam kenal dari wani a.k.a ibu qalief
    wani follow kakcik :))

    BalasPadam
  24. Program yg bagus. Semoga beroleh keberkatan.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.